Jack Black i George Clooney w spocie Nespresso (wideo)
  • 1
  • 1
3.11.2015

Jack Black i George Clooney w spocie Nespresso (wideo)

29 października rozpoczęła się kampania marki Nespresso. Podobnie jak w zeszłym roku, i tym razem u boku długoletniego ambasadora marki, George’a Clooneya, obsadzono nową postać. To Jack Black – amerykański aktor i muzyk rockowy. W dziesiątej odsłonie sagi reklamowej gra samego siebie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

3 listopada 2015

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
3.11.2015 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Komunikacja mediowa – jak efektywniej zarządzać budżetem

Liczba zmian, z jakimi przychodzi zmierzyć się dyrektorom marketingu, jest większa niż kiedykolwiek wcześniej. Ich głównym źródłem są m.in. zmieniające się oczekiwania i zachowania konsumentów z jednej strony, nowe technologie – a z nimi możliwości komunikacji – z drugiej. Najważniejszym celem każdego planu i budżetu marketingowego pozostaje niezmiennie jego efektywność w maksymalizacji zysków firmy. Istnieje kilka obszarów, którymi trzeba się zająć, aby osiągnąć oczekiwany efekt.
(Informacja promocyjna)