0 1 0 14.07.2016Microsoft Polska kontynuuje współpracę z agencją PRPolski oddział Microsoftu przedłuża współpracę w zakresie obsługi public relations z agencją D*fusion Communication. Ramowa umowa zawarta na początku lipca 2015 r. została przedłużona na kolejne 5 lat.
0 1 0 14.07.2016Totalizator Sportowy sponsorem tytularnym EkstraklasyPiłkarska Ekstraklasa zyskała nowego sponsora tytularnego. Jak podaje „Puls Biznesu”, został nim Totalizator Sportowy.
0 2 0 14.07.2016#NaPazdana ze strzyżarkami Philipsa (wideo)Marka Philips rzuciła wyzwanie założycielom facebookowego wydarzenia „Jak Polska awansuje do finału, to obcinam się #NaPazdana”. Wręczyła im strzyżarki Series 5000.
1 1 0 14.07.2016Ola i Grzegorz – kolejni „Bohaterowie domu” marki Leroy Merlin (wideo)Leroy Merlin prezentuje nową odsłonę kampanii reklamowej „Bohater domu”. Z początkiem lipca ruszyła emisja spotu ukazującego historię Oli i Grzegorza, którzy zdecydowali się urządzić swoje cztery kąty w starej fabryce pod Warszawą.
0 1 0 14.07.2016PBI i Gemius pracują nad pomiarem multimediówPartnerzy badania Gemius/PBI rozpoczęli prace nad uruchomieniem pomiaru treści wideo i audio. Firmy zapraszają wydawców do przystąpienia do pomiaru. Wydawcy, którzy chcą pojawić się w październikowych wynikach badania, powinni zakończyć proces skryptowania do 31 sierpnia.
1 2 0 14.07.2016Dorota Gardias ambasadorką marki Outhorn (wideo)Outhorn, marka sportowa należąca do spółki OTCF (właściciela m.in. 4F), rozpoczęła współpracę z Dorotą Gardias. Prezenterka telewizyjna we wrześniu weźmie udział w kampanii wizerunkowej pod hasłem „Define Your Sport”. Ma ona pokazać, że nie ma obiektywnie najlepszej dyscypliny sportowej – każdy musi sam zdefiniować, która jest dla niego optymalna.
1 1 0 14.07.2016Centrum Myśli Jana Pawła II zachęca do podejmowania uczynków miłosierdzia (wideo)W lipcu wystartowała kampania Centrum Myśli Jana Pawła II, zatytułowana „Kropla miłosierdzia”. Ma zachęcać do podejmowania uczynków miłosierdzia w codziennym życiu. Głównym motywem wizualnym uczyniono kroplę wody, w którą wpisane są wybrane uczynki miłosierdzia.
1 1 0 14.07.2016Deloitte: Przychody klubów Ekstraklasy zbliżają się do pół miliarda złotychZakończone mistrzostwa Europy w piłce nożnej pokazały, że dyscyplina niezmiennie gromadzi ogromną liczbę kibiców, również w Polsce. Czy zainteresowanie to przełoży się na rozgrywki ligowe? Według raportu Deloitte w Polsce piąty rok z rzędu liderem wśród klubów piłkarskich pod względem osiąganych przychodów sportowych jest Legia Warszawa – przychody w wysokości 108 mln zł w 2015 r.
0 1 0 14.07.201618 Havas Warsaw użyła bota do napisania tekstuDziałająca od czerwca jednostka Havas Media Group wyspecjalizowana w innowacyjnej komunikacji marketingowej, 18 Havas Warsaw, wykorzystała sztuczną inteligencję do napisania artykułu o przyszłości mediów. Tekst stworzony przez bota stawia pytania o przyszłość dziennikarstwa i rolę sztucznej inteligencji w zastępowaniu pracy człowieka.
1 1 1 14.07.2016Shell V-Power Nitro+ w kampanii pomaga walczyć z osadami i korozją (wideo)Rozpoczęła się promocja paliw premium Shell V-Power Nitro+ na rynku polskim. Jest to wdrożenie globalnej kampanii marki.