Idealna kampania oczami jurorów konkursu Mixx Awards 2015
  • 0
  • 1
3.11.2015

Idealna kampania oczami jurorów konkursu Mixx Awards 2015

Jakie cechy powinna mieć idealna kampania z punktu widzenia marki, dla której prowadzone są działania marketingowe? Jurorzy konkursu Mixx Awards 2015, którzy na co dzień prowadzą działania marketingowe od strony brandu, wskazali m.in. na perswazyjność przekazu, oryginalność pomysłu kreatywnego, spójność komunikacji z całościową strategią, wprowadzenie marki w świat klienta i efektywność.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

3 listopada 2015

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
3.11.2015 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Komunikacja mediowa – jak efektywniej zarządzać budżetem

Liczba zmian, z jakimi przychodzi zmierzyć się dyrektorom marketingu, jest większa niż kiedykolwiek wcześniej. Ich głównym źródłem są m.in. zmieniające się oczekiwania i zachowania konsumentów z jednej strony, nowe technologie – a z nimi możliwości komunikacji – z drugiej. Najważniejszym celem każdego planu i budżetu marketingowego pozostaje niezmiennie jego efektywność w maksymalizacji zysków firmy. Istnieje kilka obszarów, którymi trzeba się zająć, aby osiągnąć oczekiwany efekt.
(Informacja promocyjna)