1 1 0 0 0 2.11.2015„Ile za ile?” – kampania pożyczki w Kasie Stefczyka (wideo)2 listopada rozpoczęła się emisja nowej odsłony kampanii pożyczki „Ile za ile?” dostępnej w Kasie Stefczyka. Tym razem znana już z wcześniejszych reklam bohaterka wraz z mężem rozwiązuje zadanie domowe dziecka.
1 1 0 0 0 2.11.2015Pierwsza kampania telewizyjna marki Krups (wideo)Po raz pierwszy w polskiej telewizji można oglądać reklamę ekspresów do kawy Krups. W spocie wyeksponowano funkcję umożliwiającą podgrzanie i spienienie mleka bezpośrednio w filiżance.
0 2 0 0 0 2.11.2015Capgemini wykorzystuje aromamarketing w kampanii employer brandingowejRuszyła kampania promująca Capgemini jako pracodawcę. Akcję z miętowym motywem przewodnim poprzedziły działania wewnętrzne, podczas których w biurach firmy zazieleniło się od ziół, a pracownicy mogli orzeźwić się miętowymi napojami.
1 1 0 0 0 2.11.2015Magda Gessler w reklamie Ulgixu Total z ciętą ripostą na dyskomfort po posiłku (wideo)2 listopada rozpoczęła się kampania reklamowa Ulgixu Total (PPF Hasco-Lek). Udział wzięła w niej Magda Gessler. Restauratorka prezentuje ciętą ripostę na dolegliwości pokarmowe.
1 1 0 0 0 2.11.2015Duracell, „Gwiezdne wojny” i siła wyobraźni (wideo)Marka Duracell rozpoczęła globalną kampanię nawiązującą do kolejnej części filmu „Gwiezdne wojny”. Polska premiera „Przebudzenia Mocy” odbędzie się 18 grudnia. W 60-sekundowym spocie młody Jedi stawia czoła przeważającym siłom wroga.
0 2 0 0 0 2.11.2015III Konferencja Koalicji Prezesi-Wolontariusze: „Wolontariat kompetencji. Jak dzielić się wiedzą i doświadczeniem?”3 listopada rusza rejestracja na III Konferencję Koalicji Prezesi-Wolontariusze. Głównym tematem wydarzenia będzie wolontariat kompetencji przedstawiany w różnych kontekstach.
1 1 0 0 0 2.11.2015„Radio Zet się udziela” – startuje kampania reklamowa rozgłośni (wideo)2 listopada rozpoczęła się kampania wizerunkowa Radia Zet. Prowadzona jest w telewizji, kinach, prasie, na outdoorze oraz w Internecie.
1 1 0 0 1 2.11.2015Prezes i jednorożec w reklamie firmy Cupsell (wideo)Marcin Majzner, prezes firmy Cupsell, przygotował kolejny spot promujący ten serwis umożliwiający m.in. projektowanie i zakup koszulek. Tym razem informuje o wprowadzeniu usługi nadruku full print.
0 6 0 0 0 2.11.2015Grupa Onet-RASP wprowadza markę dla pokolenia Y i promuje ją w kampanii2 listopada odbyła się premiera Noizz – nowej marki Grupy Onet-RASP. Ma to być serwis tworzony przez milenialsów dla milenialsów. Jego wprowadzeniu towarzyszy kampania reklamowa.
0 1 0 0 0 30.10.2015Przyszłość insightu konsumenckiego: wyjście poza dział marketinguW najlepszych firmach poszukiwanie insightów konsumenckich nie jest już domeną działu marketingu – w proces ten włączone są wszystkie działy. To główny wniosek z badania Millward Brown Vermeer, magazynu „Marketing Week” i Market Research Society.