Netto rozpoczyna współpracę z agencją PR
  • 0
  • 1
3.11.2015

Netto rozpoczyna współpracę z agencją PR

Wywodząca się z Danii sieć sklepów spożywczych Netto Polska podpisała kontrakt z Hill+Knowlton Strategies. Zadaniem agencji będzie opracowanie i wdrożenie strategii komunikacji dla marki.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

3 listopada 2015

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
3.11.2015 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Komunikacja mediowa – jak efektywniej zarządzać budżetem

Liczba zmian, z jakimi przychodzi zmierzyć się dyrektorom marketingu, jest większa niż kiedykolwiek wcześniej. Ich głównym źródłem są m.in. zmieniające się oczekiwania i zachowania konsumentów z jednej strony, nowe technologie – a z nimi możliwości komunikacji – z drugiej. Najważniejszym celem każdego planu i budżetu marketingowego pozostaje niezmiennie jego efektywność w maksymalizacji zysków firmy. Istnieje kilka obszarów, którymi trzeba się zająć, aby osiągnąć oczekiwany efekt.
(Informacja promocyjna)