„No Lay’s, No Game” – Messi sprawdza, czy są w domu chipsy
  • 1
  • 3
27.04.2023

„No Lay’s, No Game” – Messi sprawdza, czy są w domu chipsy

Nowa kampania marki Lay’s „No Lay’s, No Game” celebruje trwające rozgrywki Ligi Mistrzów UEFA. W Polsce towarzyszy jej aktywacja „Loża Mistrzów Komentarzy”.

Celem kampanii jest przypomnienie fanom, że oglądanie rozgrywek bez chipsów jest nie do pomyślenia. W spocie Leo Messi odwiedza domy kibiców i jeśli nie znajdzie tam chipsów Lay’s, idzie do sąsiadów. Bohater reklamy, który nie przygotował się odpowiednio i nie zaopatrzył we właściwe przekąski, smutno spogląda przez szybę, jak sąsiedzi bawią się wspólnie z gwiazdą piłki nożnej.

Chipsami należy się też dzielić. Z tą ostatnią ideą związane jest powołanie do życia „Loży Mistrzów Komentarzy Lay’s”. To aktywacja digitalowa. Dziennikarz radiowy i telewizyjny Jankes (Krzysztof Jankowski) zaprasza do specjalnie przygotowanego studia na wspólne oglądanie i komentowanie meczów osobistości show-biznesu, influencerów, tiktokerów, przedstawicieli świata piłki.

Program będzie składał się z pięciu odcinków, które będą publikowane aż do zakończenia rozgrywek Ligi Mistrzów UEFA. Loża stanowić ma także inspirację dla konsumentów, którzy chcą wziąć udział w konkursie marki na stronie kibicujzlays.lays.pl na najciekawszy komentarz ich autorstwa.

Konkurs konsumencki potrwa do 28 maja.

Aktywacja promocyjna to element przygotowanej przez H2O Creative lokalnej strategii, implementującej na nasz rynek globalną kampanię marki. Agencja odpowiedzialna jest za strategię komunikacji, ideę kreatywną oraz realizację aktywacji. Dodatkowo zajęła się lokalizacją spotu TVC, KV i kampanią digitalową.

  • 3
Leo Messi sprawdza, gdzie są Lay's

Leo Messi sprawdza, gdzie są Lay's

„Loża Mistrzów Komentarzy”

„Loża Mistrzów Komentarzy”

Leo Messi sprawdza, gdzie są Lay's

27 kwietnia 2023