Luksusowa marka Balenciaga wprowadziła torby stylizowane na paczki chipsów Lay's
  • 0
  • 2
6.10.2022

Luksusowa marka Balenciaga wprowadziła torby stylizowane na paczki chipsów Lay’s

Podczas Paris Fashion Week hiszpańska luksusowa marka Balenciaga zaprezentowała skórzane torby wyglądające jak opakowania po chipsach Lay’s.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54841 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 października 2022

5 października 2022

  • 3
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
5.10.2022

„Dziewczynki mogą wszystko” – druga odsłona kampanii Lego

Żeglarka, kuratorka, astronautka? A może surferka, rolniczka albo dżokejka? Dla dziewczynek nie ma rzeczy niemożliwych ani planów, których nie mogłyby realizować. „Dziewczynki mogą wszystko!” – to hasło drugiej odsłony kampanii, w której Lego zachęca do porzucenia stereotypów na temat możliwości zależnych od płci. Wierząc, że potencjał wszystkich dzieci jest nieograniczony, marka inspiruje dziewczynki oraz ich rodziców do rozwijania wyobraźni, poszerzania zainteresowań i przeżywania niezwykłych przygód w zabawie różnymi zestawami klocków.