0 1 0 0 0 18.03.2022Serwisy informacyjne po trzech tygodniach od rosyjskiej agresji na Ukrainę – analizaPo trzech tygodniach od rozpoczęcia wojny na Ukrainie zainteresowanie informacjami w Internecie słabnie, choć nadal pozostaje znacznie wyższe niż przed inwazją. PBI i Gemius poddały analizie serwisy z kategorii informacje i publicystyka – ogólne z okresu od 24 lutego do 16 marca 2022 r. Zestawiły dane z analogicznym okresem poprzedzającym rosyjską inwazję.
1 1 0 0 0 18.03.2022Heineken wprowadza wirtualne piwo do metaverseHeineken wkroczył w metaverse. Marka przygotowała piwo o nazwie Silver. Jednocześnie autoironicznie stwierdziła, że jest to bardzo głupi pomysł, ponieważ trunku nie można wypić.
1 4 0 0 0 18.03.2022Leroy Merlin, Auchan i Decathlon wciąż działają w Rosji. Konsumenci zapowiadają bojkotNależące do francuskiej Association Familiale Mulliez sieci Leroy Merlin, Auchan i Decathlon kontynuują działalność w Rosji. W mediach społecznościowych pojawiły się liczne wezwania do bojkotu tych marek.
0 1 0 0 0 18.03.2022Wujek Wania zamiast McDonald’s w Rosji?8 marca McDonald’s poinformował, że zamyka swoje rosyjskie lokale w związku z napaścią tego kraju na Ukrainę. W Rosji pojawił się jednak pomysł zastąpienia fast foodu amerykańskiego koncernu rodzimą siecią o nazwie Wujek Wania.
1 1 0 0 0 18.03.2022Fundacja Ocalenie rozpoczyna kampanię 1% – „Wspieramy tych, którzy przeszli najwięcej”Przeszli naprawdę sporo, zarówno metaforycznie – nosząc w sobie ogromny bagaż trudnych doświadczeń, jak i dosłownie, przemierzając długą i wyboistą drogę. Jak długą, trudno nawet oszacować, ale teraz zbierają siły na kolejny, duży krok. W stronę bezpiecznego życia, zdrowia, kontynuacji edukacji czy uregulowanej sytuacji prawnej. Uchodźcom pomaga w tym Fundacja Ocalenie, która 15 marca ruszyła z kampanią „Wspieramy tych, którzy przeszli najwięcej” zachęcającą do przekazania 1% podatku na rzecz wsparcia potrzebujących, którzy przybyli do naszego kraju.
0 1 0 0 0 18.03.2022Cydr Lubelski wybrał H2O CreativeMarka Cydr Lubelski rozstrzygnęła przetarg na kompleksową obsługę. Wygrała go agencja H2O Creative.
0 1 0 0 0 17.03.2022Spotify sponsorem FC BarcelonaFC Barcelona i Spotify podpisały strategiczne, długoterminowe partnerstwo w sporcie i rozrywce. Nazwa platformy pojawi się na przodzie koszulek męskiej i damskiej drużyny oraz strojach treningowych. Spotify został też partnerem tytularnym stadionu, który wkrótce będzie nazywał się Spotify Camp Nou.
0 1 0 0 0 17.03.2022Omnicom wycofuje się z RosjiOmnicom poinformował, że wycofuje się z Rosji w związku z agresją tego państwa na Ukrainie. Jednocześnie firma przekazała, że współpracuje z lokalnymi partnerami w celu zbycia wszystkich swoich pozycji inwestycyjnych w tym kraju.
1 1 0 0 0 17.03.2022„Najważniejsze są sprawdzone wiadomości. Szczególnie teraz” – Wyborcza.pl w kampanii podkreśla wagę rzetelnego dziennikarstwaDostęp do zweryfikowanych wiadomości jest niezbędny, zwłaszcza obecnie, gdy odbiorcy narażeni są na zalew fake newsów o wojnie na Ukrainie oraz jej konsekwencjach dla Polski i świata. Dlatego zespół „Gazety Wyborczej” i Wyborcza.pl przypominają o wadze rzetelnego dziennikarstwa w kampanii „Najważniejsze są sprawdzone wiadomości. Szczególnie teraz”.
1 6 0 0 0 17.03.2022Douglas rusza z cyklem podcastów „Jesteśmy piękni, czyniąc dobro”. Udział w projekcie biorą Martyna Wojciechowska, Justyna Mazur, Rafał Gębura„Jesteśmy piękni, czyniąc dobro” – to hasło rozpoczynającego się cyklu podcastów pod patronatem marki Douglas. Zaproszono do niego polskich twórców: Martynę Wojciechowską, Justynę Mazur i Rafała Gęburę oraz wyjątkowe kobiety, z którymi znane osoby będą rozmawiać.