0 1 0 0 0 29.03.2023 Aktualizacja: 16:003.08.2023Żabu przeszła testy i jest dostępna dla użytkowników ŻappkiZakończyły się testy Żabu – gry dostępnej w aplikacji mobilnej Żappka. Obecnie może w nią zagrać każdy z ponad 6 mln użytkowników aplikacji.
0 1 0 0 0 29.03.2023Lisner rozstrzygnął przetarg na obsługę w social mediaProducent przetworów rybnych Lisner rozstrzygnął przetarg na obsługę marki w mediach społecznościowych. Wygrała agencja Kerris.
1 8 0 0 0 29.03.2023Pepsi wprowadza nowe logo – po kilkunastu latachPepsi po prawie piętnastu latach zmieniło logo i system identyfikacji wizualnej. Znak pojawi się w Ameryce Północnej jesienią tego roku, z okazji 125. rocznicy powstania marki. Na całym świecie nowe logo pojawi się w 2024 r.
0 1 0 0 0 29.03.2023Wobec stacji benzynowych lojalni, wobec marek odzieżowych niekoniecznie – badanie SW ResearchPolacy największą lojalność wykazują wobec stacji benzynowych, a najmniejszą wobec marek odzieżowych. Karty programów lojalnościowych ma prawie każdy Polak, co wcale nie oznacza, że z nich korzysta. Badanie przeprowadziła firma SW Reserach na zlecenie Instytutu Inbound Marketingu.
0 1 0 0 0 29.03.2023Szymon Marciniak ambasadorem marki LancertoJeden z najlepszych sędziów piłkarskich na świecie, Szymon Marciniak został ambasadorem marki odzieżowej Lancerto. Umowa została podpisana na 24 miesiące.
0 2 0 0 0 28.03.2023Kraków buduje markę za pomocą lokalnych historii. Kraków StoryMiasto tworzy przestrzeń Kraków Story, żeby opowiadać o dzisiejszym Krakowie za pomocą lokalnych historii.
0 1 0 0 0 28.03.2023Firma Clovin rozpoczyna współpracę z agencją Dentsu XPolski producent chemii gospodarczej Clovin rozpoczyna współpracę z Dentsu X. Agencja będzie kupowała media telewizyjne i VOD. Pierwsze efekty współpracy mediowej pojawią się w kwietniu.
0 1 0 0 0 28.03.2023Spółka OAN koncentruje się na sprzedaży danych dotyczących graczy z całego świataOnline Advertising Network (OAN) przekształciła swój dotychczasowy model biznesowy. Skoncentruje się obecnie na sprzedaży gaming data, czyli danych dotyczących graczy z całego świata.
0 1 0 0 0 28.03.2023Pomimo kryzysu Polacy nie na wszystkim oszczędzają – badanie GfKInflacja i rosnące koszty życia skłaniają Polaków do rozsądnego zarządzania budżetem. Większość z nas uważa, że ten stan rzeczy szybko się nie zmieni. 59 proc. spodziewa się pogorszenia sytuacji gospodarczej naszego kraju w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy. I choć trend powszechnego oszczędzania przybiera na sile, to nie we wszystkich przypadkach zamierzamy zaciskać pasa.
1 1 0 0 0 28.03.2023Ruszyła kampania napoju Black SpritzNależąca do FoodCare marka napojów energetycznych Black rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii. Promuje w niej najnowszy wariant smakowy Black Spritz.