- 0
- 6
„Daydreaming” – Tous z muralem Mateusza Króla w Warszawie
Hiszpańska marka biżuteryjna Tous reklamuje się na muralu w Warszawie. Praca „Daydreaming” autorstwa Mateusza Króla zaprojektowana została zgodnie z koncepcją kreatywną brandu.
Mural Mateusza Króla promuje najnowszą kolekcję marki „Dare To Dream”. Zbudowany został wokół koncepcji kreatywnej kolekcji wiosna-lato 2023. Stanowi autorską interpretację hasła „Daydreaming”.
Mural inspirowany pracami Hieronima Boscha przedstawia bajkowy krajobraz. Różowe łuki, które oplatają łańcuchy sięgające aż do chmur, krople wody wielkości okien unoszące się w powietrzu, metaliczna biżuteria, która przypomina rajskie pnącza… To tylko niektóre z elementów, które można odnaleźć w tej malarskiej kompozycji.
W centrum muralu znajduje się logo marki Tous, które zostało wykonane z fioletowych balonów. Nie mogło również zabraknąć ikony – misia. Tutaj w metalicznej, lśniącej wersji.
Praca Króla to trzeci mural powstały w wyniku współpracy Tous z artystami. W ubiegłym roku w Warszawie marka odsłoniła dwa murale stworzone przez ilustratorkę Joannę Pietrzyk. Marka zamierza kontynuować wykorzystywanie murali w przestrzeni miejskiej jako część kampanii outdoorowej. Chce łączyć w nich świat reklamy z artystyczną ekspresją.
Mural „Daydreaming” marki Tous autorstwa Mateusza Króla i Mad Illustrators znajduje się na skrzyżowaniu ul. Świętokrzyskiej i Emilii Plater w Warszawie. Pomysł kreatywny i koordynacja projektu: Warsaw Creatives. Za zakup powierzchni odpowiedzialny jest dom mediowy Initiative Media Warszawa. Wykonanie muralu – Braughman Group Media. Mural można oglądać do 31 maja.
- 6