Marka Bakalland z muralem i nośnikami OOH - Marketing przy Kawie
Marka Bakalland z muralem i nośnikami OOH. Wykorzystuje także grafiki na paczkomatach
  • 0
  • 4
27.04.2023

Marka Bakalland z muralem i nośnikami OOH. Wykorzystuje także grafiki na paczkomatach

Bakalland po kompleksowym rebrandingu wkroczył do przestrzeni miejskiej. Przy stacji Metro Politechnika w Warszawie stworzył mural o powierzchni 175 m2. Marka uruchomiła także działania OOH i DOOH w centrach handlowych i na przystankach w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Łodzi i Wrocławiu. Wykorzystała też grafiki na paczkomatach firmy InPost.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56081 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

27 kwietnia 2023