Ruszyła Silver Agency – agencja komunikacji marketingowej kierowanej do konsumentów 50+
  • 0
  • 2
8.04.2021

Ruszyła Silver Agency – agencja komunikacji marketingowej kierowanej do konsumentów 50+

Ruszyła Silver Agency. Ma być odpowiedzią na potrzeby rynku reklamowego i zapewnić zintegrowane usługi komunikacji marketingowej kierowanej do konsumentów 50+.

Społeczeństwo się starzeje i już dziś w Polsce mamy ponad 14 mln osób po 50. roku życia. Oznacza to, że nawet 45% dorosłych Polaków jest poza tradycyjną reklamową grupą komercyjną, kończącą się na 49. roku życia. Wszystko to było impulsem do powstania Silver Agency.

Grupę komercyjną A16–49 ustanowiono ponad dwie dekady temu. Od tego czasu świat i technologie poszły do przodu. W dodatku 50-latek to teraz atrakcyjny profil konsumenta z wiarygodnym portfelem zakupowym – podkreślają twórcy agencji.

„Connecting Generations” – to hasło agencji, które określa:

  • kierunek współpracy na płaszczyźnie międzypokoleniowej,
  • wymianę doświadczeń,
  • wspólne działania na rzecz zmian w tworzeniu przekazów skierowanych do osób dojrzałych.

– Myślimy potrzebami naszych klientów i ich dojrzałych odbiorców, dzięki czemu potrafimy precyzyjnie dotrzeć do grupy celowej. Mamy unikalne podejście strategiczne oraz dostosowane formaty mediowe. Mamy dane do rzetelnego zmapowania zachowań i potrzeb osób po 50. roku życia, co zwiększą naszą efektywność operacyjną.

Jesteśmy przekonani, że nasze działania będą krokiem milowym do zmian w postrzeganiu osób dojrzałych w środowisku marketingowym, ale także w sposobie funkcjonowania i zakupu mediów. Chcemy pokazać, że efektywniej jest definiować konsumentów przez pryzmat ich potrzeb związanych z dojrzalszym okresem ich życia, a nie jedynie wieku – mówi Sebastian Kalmus, dyrektor zarządzający Silver Agency.

Właściwe określenie potrzeb konsumenta, zaprojektowanie komunikacji zrozumiałej i dostosowanej do stylu funkcjonowania współczesnego 50- czy 60-latka to połowa sukcesu. Równie ważne jest precyzyjne określenie punktów styku konsumenta z przekazem i odpowiedni dobór mediów off- i online. Silver Agency ma zapewniać takie właśnie podejście w formule „All for silver marketing”. Jest ono dostosowane do profilu konsumenta 50/60/70+.

Równolegle firma prowadzi prace nad stworzeniem rozwiązań skierowanych do komunikacji do osób dojrzałych, o czym będzie informować wkrótce.

  • 2
Silver Agency

Powstała Silver Agency

Sebastian Kalmus, dyrektor zarządzający Silver Agency

8 kwietnia 2021