Co czwarty Polak jest gotowy na pracę związaną z nielegalną działalnością oraz złamanie swoich zasad moralnych, aby się wzbogacić. Wyniki badania
  • 0
  • 5
28.07.2021

Co czwarty Polak jest gotowy na pracę związaną z nielegalną działalnością oraz złamanie swoich zasad moralnych, aby się wzbogacić. Wyniki badania

Jeden na czterech Polaków zgodziłby się na pracę związaną z nielegalną działalnością oraz złamanie swojego kodeksu moralnego, aby stać się bogaty. Mężczyźni i osoby zamożniejsze są bardziej skłonni do takich zachowań. Serwis kariery InterviewMe.pl przeprowadził badanie „Do czego byłbyś zdolny, aby się wzbogacić”, w którym zapytano ponad 700 respondentów o to, na jakie poświęcenia byliby gotowi, aby się wzbogacić.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50548 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

28 lipca 2021

27 lipca 2021

  • 0
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
27.07.2021

Wavemaker: aktywizm marek z przewagą zwolenników. Polaków dzieli kwestia wsparcia dla społeczności LGBT

Angażowanie się marek w tematy społeczno-polityczne nie ma w Polsce jednoznacznie pozytywnego odbioru. Spośród rozmaitych badanych kwestii, w które angażują się marki, najmniejszym zrozumieniem cieszy się wsparcie mniejszości seksualnych. Bardziej protęczowi są młodzi konsumenci, o których nie można jednak powiedzieć, że ogólnie oczekują większego ideowego zaangażowania marek. Badanie Wavemakera pokazuje, że właśnie w grupie tzw. zetów jest za to nadreprezentacja osób podejrzewających korporacje o czysto komercyjne intencje prospołecznych działań.

  • 0
  • 7
  • 0
  • 0
  • 0
27.07.2021

Pracownicy sklepów bohaterami kampanii Walmarta i PepsiCo

Heroizm to nie tylko wielkie czyny. Może manifestować się w prostej służbie drugiemu człowiekowi i życzliwości. Było to szczególnie widoczne w szczytowym momencie pandemii Covid-19, kiedy pracownicy sklepów spożywczych stanęli na pierwszej linii walki z wirusem. Właśnie dlatego Walmart uruchomił „Every Day Heroes” – wspólne przedsięwzięcie z PepsiCo, aby zaangażować klientów w docenianie pracowników sklepów i bohaterów dnia codziennego, którzy służą swoim społecznościom.