Kampania „Odkryj city break...” Grupy eSky - Marketing przy Kawie
„Odkryj city break po swojemu” – user generated content w jesiennej kampanii Grupy eSky
  • 3
  • 1
22.08.2023

„Odkryj city break po swojemu” – user generated content w jesiennej kampanii Grupy eSky

Ponad 100 materiałów foto i wideo od użytkowników, sześć rynków Europy Środkowo-Wschodniej i pięć kanałów dotarcia. Kampania Grupy eSky tej jesieni pokazuje, że każdy może zrealizować krótką podróż „po swojemu”. Marka swój przekaz w całości opiera na treściach dostarczonych przez podróżników.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55733 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

22 sierpnia 2023

21 sierpnia 2023