Reklama M&M’s podkreśla, że nie warto oceniać książki po okładce
  • 1
  • 2
22.08.2023

Reklama M&M’s podkreśla, że nie warto oceniać książki po okładce

Nowa internetowa kampania cukierków M&M’s pokazuje, że pomimo różnic może nas połączyć jedna prosta rzecz: zabawa.

Przedstawienie partnera lub partnerki rodzicom bywa naprawdę stresujące – szczególnie kiedy spotykają się dwa zupełnie inne światy. Szybko może okazać się jednak, że pomimo pozornych różnic łączy nas więcej, niż mogłoby się wydawać na początku. Reklama M&M’s w żartobliwym tonie pokazuje, że zrozumienie drugiego człowieka wcale nie jest takie trudne. Najważniejsza jest otwartość na innych, a dzięki sile zabawy każdy może poczuć się częścią grupy.

Wszystko pod hasłem „Wszystkie kolory zabawy”. Napędza ono światowy ruch przypominający, że mimo różnic wszyscy należymy do społeczności, którą silnie łączy zabawa.

Nowa reklama wpisuje się w misję marki, jaką jest promowanie inkluzywności i otwartości.

Spoty pojawią się na YouTube oraz w social mediach. Kampania potrwa od 13 sierpnia do początku listopada br. Materiały przygotowała agencja BBDO NY, a adaptowała je Eg+. Media zakupił Mediacom.

  • 2

Reklama M&M's podkreśla, że nie warto oceniać książki po okładce

Reklama M&M's podkreśla, że nie warto oceniać książki po okładce

22 sierpnia 2023

21 sierpnia 2023