1 1 0 0 0 5.12.2023Bukmacher Fortuna promuje swoje nowości produktoweFortuna Zakłady Bukmacherskie ruszyły z nową kampanią wizerunkową „Zawsze kiedy chcesz coś przeżyć” z udziałem brand hero marki – Bogini Fortuny. Pokazują nowości produktowe skierowane do nowych i obecnych graczy.
0 1 0 0 0 5.12.2023„Podaruj zdrowie w prezencie” – Prezentownik Humanitarny Lekarzy bez GranicTym, którzy zastanawiają się, jakie prezenty kupić na święta, z pomocą przychodzą w tym roku Lekarze bez Granic i ich Prezentownik Humanitarny. W ten sposób medyczna organizacja humanitarna zachęca do podarowania zdrowia w prezencie tym, którzy najbardziej tego potrzebują.
4 17 0 0 0 5.12.2023Sportowcy, Anna Lewandowska, Mickiewicz, Prus i „Raport o biedzie” – kampania Szlachetnej PaczkiŚwiąteczną kampanię Szlachetnej Paczki rozpoczęła publikacja „Raportu o biedzie”. W kolejnych etapach Stowarzyszenie Wiosna publikuje relacje z pakowania paczek wspólnie m.in. z piłkarskimi reprezentacjami Polski czy Anną Lewandowską.
0 1 0 0 0 4.12.2023InPost sponsorem Newcastle UnitedInPost został oficjalnym partnerem klubu brytyjskiej Premier League, Newcastle United. O nowej umowie marka poinformowała polskich kibiców kreacją na rozkładówce „Przeglądu Sportowego” – najpopularniejszego tygodnika sportowego w Polsce.
1 1 0 0 0 4.12.2023Nowa wersja przeboju Elektrycznych Gitar „Włosy” w kampanii VolkswagenaRuszyła kampania reklamowa Volkswagen Financial Services, pod hasłem „Jedź elektrykiem jak my!”. W przygotowaniu spotu telewizyjnego z nową wersją przeboju „Włosy” („Noś długie włosy jak my”) wzięli udział Kuba Sienkiewicz i zespół Elektryczne Gitary.
0 1 0 0 0 4.12.2023Amnesty International wybrała StarcomAmnesty International Polska w przetargu mediowym wybrała agencję Starcom, należącą do Publicis Groupe.
4 1 0 0 0 4.12.2023„Tak proste, że weź!” – kampania Virgin MobileMarka Virgin Mobile promuje się nowym hasłem – „Tak proste, że weź!”. Zapowiedzią kampanii były akcje stacjonarne w Warszawie, Wrocławiu i Gdańsku. Ustawiono instalację złożoną ze starterów układających się w nowe hasło. Można było do niej podejść i wziąć kartę SIM.
0 4 0 0 0 4.12.2023Cukier Królewski uruchamia lodówki społeczne w akcji z influencerkamiKampanią „Piecz, Przerabiaj, Podziel się” marka Cukier Królewski mobilizuje Polaków do niemarnowania żywności. Dotychczasowe działania prowadzone były w sieci. Teraz marka wspólnie z Fundacją Weź Pomóż uruchamia lodówki społeczne.
0 1 0 0 0 4.12.2023Czy Polacy są tradycjonalistami w kwestii świąt, prezentów i tradycji świątecznych – badanie IBRiSCoraz więcej Polaków marzy o tym, by spędzić święta mniej tradycyjnie, z dala od domu. 26 proc. chciałoby wyjechać do ciepłych krajów lub w góry, np. na snowboard.
0 1 0 0 0 4.12.2023Jak widzowie nawigują w świecie wielu ekranów, treści i mediów – raport „Wideonauci 2023” NielsenaCoraz więcej osób w Polsce płaci za dostęp do treści wideo w internecie – wskazuje raport „Wideonauci 2023” Nielsena. Przy stale powiększającej się ofercie serwisów współdzielenie kont i opłat stało się siecią skomplikowanych zależności. Zdecydowana większość użytkowników płatnej telewizji nie rozważa rezygnacji z tej usługi.