2 4 0 20.01.2025Kołysanka dla niewyspanych rodziców – pomysł IkeiBy pomóc niewyspanym rodzicom, Ikea stworzyła kołysankę wspomagającą wyciszenie dzieci przed snem. Celem jest promocja produktów do spania marki z kolekcji Skogsduva.
1 4 0 19.01.2025Oreo zachęca do wymawiania nazwy ciastek w grze „Name This Oreo”Oreo (Mondelez) stworzyło internetową grę „Name This Oreo”, zbudowaną wokół dociekań fanów na temat pochodzenia nazwy marki. Użytkownicy mogą wykonywać zadania polegające na wypowiadaniu na głos kombinacji: ciastko – krem.
1 1 0 18.01.2025Do kampanii UOKiK o odroczonej płatności przyłączyło się 250 partnerówTrwa kampania UOKiK „Sprawdź, czy Cię stać!”. Ma uświadamiać, że zakupy z odroczoną płatnością mogą prowadzić do nadmiernego zadłużenia i wpłynąć na zdolność kredytową. W akcję włączyło się ponad 250 podmiotów – mediów publicznych i komercyjnych, instytucji, organizacji, firm, influencerów.
0 1 0 17.01.2025Gigantyczny klapek Kuboty przekazany na aukcję WOŚPMarka Kubota na specjalną aukcję Allegro wspierającą Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy wystawiła gigantyczny pluszowy klapek.
1 1 0 17.01.2025Kampania leku Canephron oparta na modular videoCanephron to roślinny lek bez recepty stosowany w leczeniu dolegliwości układu moczowego. W najnowszej kampanii, opartej na formacie modular video, lek wspomaga strażaczki.
0 1 0 17.01.2025„Lisner jeszcze bardziej JAJlepszy” – marka rezygnuje z jaj z chowu klatkowegoFirma Lisner ogłosiła wycofanie jaj z chowu klatkowego ze wszystkich swoich produktów. Informuje o tym kampanią „Lisner jeszcze bardziej JAJlepszy”.
0 1 0 16.01.2025Marka Bonprix rozstrzygnęła przetarg na agencjęMarka Bonprix wybrała w przetargu agencję Big Picture. Współpraca obejmie media relations, influencer marketing oraz projekty specjalne.
0 1 0 16.01.2025Piłkarz FC Barcelony, Lamine Yamal twarzą smartfonów OppoPiłkarz FC Barcelony, Lamine Yamal został ambasadorem smartfonów Oppo. To element nowej strategii komunikacji marki, skoncentrowanej na młodych ludziach.
1 3 0 16.01.2025Kampania KFC „Hey, ho, let’s go!” skierowana do pokolenia ZKampania KFC „Hey, ho, let’s go!” promuje ofertę Rozgrzewające Sery. Kampania łączy emocje ze smakiem makaronu zanurzonego w serze. Jej główne aktywacje skierowane są w szczególności do pokolenia Z.
0 3 0 16.01.2025Aleksandra Mirosław ambasadorką marki CoffeedeskTwarzą marki kawy, herbaty i akcesoriów Coffeedesk została Aleksandra Mirosław. Do sprzedaży trafiła druga partia kawy Hi 6:06AM, sygnowana nazwiskiem olimpijki i zdobywczyni tytułu Sportowca Roku 2024 w 90. Plebiscycie Przeglądu Sportowego.