Zyski liczone w setkach milionów, niezliczone memy, wyczerpane zapasy różowej farby na całym świecie. Film „Barbie” stawia kultową markę w centrum zainteresowania, ale za tym sukcesem stoi coś więcej niż bezbłędnie przeprowadzona kampania reklamowa.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
„Od początku mówiliśmy wprost, że nie chcemy filmu będącego reklamą lalek” – powiedziała w rozmowie z Marketing Week Lisa McKnight, która ma pod opieką portfolio „lalkowe” marki Mattel. Może się wydawać, że to spora przesada, zwłaszcza jeśli weźmiemy pod uwagę np. filmy pełnometrażowe z serii Lego czy podobne próby podjęte przez Playmobil.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.