Nowy regulamin rozpowszechniania prasy od 2022 r.
  • 0
  • 1
7.12.2021

Nowy regulamin rozpowszechniania prasy od 2022 r.

Wydawcy opracowali założenia do nowego regulaminu rozpowszechniania prasy, który ogranicza liczbę wskaźników i ułatwia czytelniejsze dla rynku raportowanie. Zmieni się również sposób raportowania rozpowszechniania prasy na kwartalny. Nowy regulamin ma zostać wprowadzony od nowego roku.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51830 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

7 grudnia 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.12.2021

Listopad 2021 w handlu pod kreską. Cała nadzieja w świętach. Badanie M/platform dla segmentu handlu tradycyjnego

Sytuacja w małych i średnich sklepach w listopadzie została mało optymistycznie oceniona przez prowadzących placówki handlu detalicznego. Wskaźnik nastrojów w handlu tradycyjnym (NHT) za ubiegły miesiąc wyniósł 23,8 pkt. i był niższy o 9,2 pkt. w porównaniu z październikiem. Był również niższy o 10,1 pkt. w stosunku do listopadowych prognoz. Grudniowy wskaźnik oczekiwań (NHT+1) wyniósł natomiast 44,1 pkt. i był wyższy o 10,2 pkt. od oczekiwań sprzed miesiąca – pokazuje analiza danych M/platform.

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
7.12.2021

Instagram wprowadza nowe rozwiązania, które mają chronić i wspierać nastolatków i ich rodziców

Instagram ogłosił, że wprowadzi nowe narzędzia i funkcje, które sprawią, że nastolatkowie będą bezpieczniejsi na platformie. Będzie bardziej rygorystycznie podchodzić do tego, co poleca młodym ludziom w aplikacji. Uniemożliwi także oznaczanie nastolatków przez osoby, których nie obserwują. Poza tym będzie ich zachęcać do zainteresowania się innymi tematami, jeśli przez długi czas skupiają się na jednym zagadnieniu.