Trzy – nowa agencja na rynku marketingowym i eventowym
  • 0
  • 2
16.05.2019

Trzy – nowa agencja na rynku marketingowym i eventowym

Powstała agencja Trzy. Tworzą ją specjaliści z dziedziny organizacji i produkcji imprez masowych, zarządzania, promocji oraz obsługi klientów. Prezesem zarządu został Bartosz Tyrawski.

Prezes agencji Trzy w przeszłości przez 10 lat pracował w Grupie ZPR Media. W latach 2014–2018 Tyrawski pełnił funkcję prezesa zarządu spółki Promotor United Entertainment. Wcześniej był dyrektorem produkcji w Promotorze, dyrektorem promocji Radia Wawa oraz dyrektorem komunikacji marketingowej w spółce Time.

Zajmował się organizacją i produkcją Eska Music Awards, a także realizacją takich eventów jak Jubileuszowa Gala – 25 lat Disco Polo, Gala 25-lecia „Super Expressu” czy kolejne edycje Polo TV Hit Festival. Organizował również trasy koncertowe z cyklu Letnia Scena Eski, Wawa Live, Hity na Czasie, Letnia Trasa Polo 2014.

W zarządzie Trzy znajduje się też Leszek Dudek, odpowiedzialny m.in. za treści i dział digital marketingu. Wcześniej przez 10 lat pracował w mediach jako scenarzysta telewizyjny, dziennikarz, felietonista i copywriter. Stanowisko dyrektora kreatywnego zostało powierzone znanemu autorowi tekstów i muzykowi, Patrykowi Kumorowi.

  • 2

Bartosz Tyrawski, prezes agencji Trzy

15 maja 2019

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.05.2019

„Konsumenci, marki i nowa komunikacja” – raport ASAP Care 24

Interakcje z klientami stają się coraz bardziej skoncentrowane na kanałach cyfrowych. Ta zmiana staje się głębsza wraz z rozwojem technologii, przenoszeniem usług z off- do online, a także ze zmianą, jaka zaszła w samych konsumentach. Raport „Konsumenci, marki i nowa komunikacja” przygotowany przez SW Research dla agencji ASAP Care 24 prezentuje wnioski dotyczące preferencji klientów w kontakcie z firmami. Naświetla też najważniejsze trendy i wyzwania stojące przed markami.