Bogini internetu – nowa platforma komunikacji Netii - Marketing przy Kawie
„Nieziemska rozrywka” i bogini internetu – Netia startuje z nową platformą komunikacyjną
  • 1
  • 1
4.09.2023

„Nieziemska rozrywka” i bogini internetu – Netia startuje z nową platformą komunikacyjną

Ruszyła kampania reklamowa pakietów światłowodowego dostępu do internetu Netii. W kampanii debiutuje nowa platforma komunikacyjna marki. Oparta jest na postaci bogini internetu, telewizji 4K i rozrywki, w którą wciela się Katarzyna Kwiatkowska.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55767 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

4 września 2023

1 września 2023

31 sierpnia 2023