Gierki Totalizatora Sportowego z kampanią wizerunkową
  • 1
  • 1
1.09.2023

Gierki Totalizatora Sportowego z kampanią wizerunkową

Szerokozasięgowa kampania wizerunkowa Gierek Totalizatora Sportowego potrwa przez cały wrzesień br. Jej celem jest wzrost świadomości wśród graczy i zachęta do gry.

W Gierki można zagrać na stronie oraz w aplikacji mobilnej Lotto. Zapewniają dynamikę i częste wygrane.

Koncepcja kreatywna kampanii opiera się na przedstawieniu produktu jako atrakcyjnej i dostępnej rozrywki. Zagrać można w wolnej chwili, choćby w autobusie. Wystarczy sięgnąć do kieszeni po telefon z aplikacją.

W kampanii pojawią się Diamenciki, Hokus Pokus i Piłeczki, a także wprowadzana 19 września Wielka Warszawska, nawiązująca nazwą do gonitwy na Torze Służewiec.

W czasie kampanii dodatkową zachętą do gry będą promocje komunikowane na stronie: Gierki – wygraną masz w kieszeni! (lotto.pl).

Kampania wykorzystuje telewizję, radio, internet i OOH. Za jej przygotowanie odpowiada agencja Leo Burnett oraz domy mediowe Starcom i Sigma Bis.

  • 1
Reklama Lotto Gierki 2023

Szerokozasięgowa kampania wizerunkowa promująca Gierki potrwa przez cały wrzesień 2023

31 sierpnia 2023