- 1
- 1
Gierki Totalizatora Sportowego z kampanią wizerunkową
Szerokozasięgowa kampania wizerunkowa Gierek Totalizatora Sportowego potrwa przez cały wrzesień br. Jej celem jest wzrost świadomości wśród graczy i zachęta do gry.
W Gierki można zagrać na stronie oraz w aplikacji mobilnej Lotto. Zapewniają dynamikę i częste wygrane.
Koncepcja kreatywna kampanii opiera się na przedstawieniu produktu jako atrakcyjnej i dostępnej rozrywki. Zagrać można w wolnej chwili, choćby w autobusie. Wystarczy sięgnąć do kieszeni po telefon z aplikacją.
W kampanii pojawią się Diamenciki, Hokus Pokus i Piłeczki, a także wprowadzana 19 września Wielka Warszawska, nawiązująca nazwą do gonitwy na Torze Służewiec.
W czasie kampanii dodatkową zachętą do gry będą promocje komunikowane na stronie: Gierki – wygraną masz w kieszeni! (lotto.pl).
Kampania wykorzystuje telewizję, radio, internet i OOH. Za jej przygotowanie odpowiada agencja Leo Burnett oraz domy mediowe Starcom i Sigma Bis.
- 1