1 1 0 29.08.2024TVP rozpoczyna kampanię wizerunkową „Poznajmy się na nowo!”Telewizja Polska (TVP) wprowadza nową kampanię wizerunkową, pod hasłem „Poznajmy się na nowo!”. Celem działań jest zbudowanie bliskości z widzami, niezależnie od ich poglądów.
0 9 0 29.08.2024Handel i firmy farmaceutyczne najaktywniejsze reklamowo. W telewizji Lidl wyprzedza MediaExpertW internecie i radiu najaktywniejsze reklamowo były marki z branży handlowej, natomiast w telewizji – firmy farmaceutyczne – wynika z danych GemiusAdReal za lipiec 2024.
0 4 0 28.08.2024Marcelina Zawadzka ambasadorką linii urządzeń do włosów Philips SenseIQAmbasadorką linii urządzeń do włosów marki Philips została Marcelina Zawadzka – modelka i prezenterka oraz przyszła mama. Kampania digital wykorzystująca jej wizerunek trwa od 19 sierpnia.
1 4 0 28.08.2024Robot Luigi w spocie Lavazzy – „Pleasure Makes Us Human”Luigi to mały robot, który serwuje kawę i codziennie obserwuje, jak jego ludzcy współpracownicy czerpią przyjemność z picia kawy, aż w końcu sam zaczyna marzyć o jej spróbowaniu.
2 1 0 28.08.2024Spot sieci komisów samochodowych nawiązujący do filmu „Sok z żuka” i jego drugiej części: „Beetlejuice Beetlejuice”Amerykański komis samochodowy CarMax wykorzystał premierę drugiej części „Soku z żuka”, filmowego hitu z lat osiemdziesiątych. „Sok z żuka 2” wyreżyserował Tim Burton. W spocie tytułowy Beetlejuice prowadzi komis samochodowy.
0 1 0 28.08.2024Ikea testuje własny marketplace – Ikea PreownedSieć Ikea tworzy własny marketplace, aby pośredniczyć w sprzedaży używanych mebli i akcesoriów bez korzystania z globalnych platform jak eBay czy Gumtree.
1 6 0 27.08.2024„Opowieści z krypto” – kampania giełdy kryptowalut ZondacryptoJanusz Chabior i Borys Szyc wystąpili w reklamie wywodzącej się z Polski giełdy kryptowalut Zondacrypto. Spot ma w żartobliwy sposób przełamywać stereotypy na temat kryptowalut. Adresowany jest przede wszystkim do nowych klientów. W reklamie pojawia się też reprezentant Polski w piłce nożnej – Wojciech Szczęsny. To pierwsza kampania 360 stopni promująca giełdę kryptowalut w naszym kraju.
0 1 0 27.08.2024Santander Bank Polska wybrał McCann Poland do obsługi kreatywnej segmentów MŚP i YoungSantander Bank Polska powierzył agencji McCann Poland obsługę strategiczną i kreatywną segmentów MŚP i Young. McCann będzie wiodącą agencją banku w tych obszarach.
0 1 0 27.08.2024World Visualization Festival – twórcy wizualizacji już jesienią w WarszawieNa początku października do Warszawy zawita World Visualization Festival – międzynarodowe spotkanie twórców grafiki komputerowej i wizualizacji 3D. Na długiej liście gości i prelegentów znaleźli się m.in. najważniejsi artyści w branży i reprezentanci słynnych pracowni architektonicznych.
1 2 0 27.08.2024Auchan podkreśla w kampanii „Pewność niskich cen”Kampania sieci Auchan pod hasłem „Pewność niskich cen” podkreśla największy wybór oraz zachęca do korzystania z najlepszych okazji cenowych.