Ekstraklasa z nowym kontraktem z Lotto i PKO Bankiem Polskim
  • 0
  • 0
20.07.2018

Ekstraklasa z nowym kontraktem z Lotto i PKO Bankiem Polskim

Ekstraklasa rozpoczyna trzyletnią współpracę z Lotto oraz PKO Bankiem Polskim. Największy bank w Polsce będzie nowym partnerem głównym i oficjalnym bankiem Ekstraklasy. W dalszym ciągu sponsorem tytularnym w sezonie 2018/2019 zostanie marka Lotto.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 lipca 2018

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
20.07.2018

Adidas, Visa, Biedronka i Lotos z największymi wzrostami znajomości podczas MŚ 2018. Badanie Starcomu

Na zakończenie piłkarskich mistrzostw świata w Rosji agencja mediowa Starcom zbadała znajomość marek, które Polakom kojarzą się z mundialem i polską reprezentacją w piłce nożnej. W badaniu znajomości spontanicznej największe wzrosty w stosunku do badania przed mistrzostwami osiągnęły Adidas, Visa, Biedronka i Lotos. Odsetek osób, które nie potrafiły wskazać żadnej marki, spadł poniżej 60 proc.