Brazylijska marka odzieżowa odtworzy stroje graczy „Animal Crossing: New Horizons”
  • 0
  • 1
15.07.2020

Brazylijska marka odzieżowa odtworzy stroje graczy „Animal Crossing: New Horizons”

Brazylijska marka odzieżowa Amaro wykorzystuje popularność gry „Animal Crossing: New Horizons” i angażuje klientów. Dzięki wspólnym działaniom chce stworzyć nową kolekcję.

Z powodu koronawirusa sesje zdjęciowe w branży mody są ograniczane. Amaro stworzyła więc wirtualną influencerkę Marę, aby prezentować ubrania. Następnie stworzyła dla niej awatar w grze.

Gracze mogą odwiedzić Wyspę Mary, wejść z nią w interakcję i pochwalić się stworzonymi przez siebie strojami własnych awatarów. Projektanci marki będą je analizować i wybiorą najciekawsze stylizacje. Te zostaną odtworzone w realnym świecie. Trafią do sprzedaży pod koniec 2020 r. w ramach kolekcji The Cross Collection.

https://www.facebook.com/amarofashion/videos/266192654648559/?__so__=channel_tab&__rv__=latest_videos_card

Gracze, których stroje zostaną wybrane, będą nagradzani voucherami.

Źródło: www.trendwatching.com

  • 1

Mara – wirtualna influencerka marki Amaro w grze „Animal Crossing: New Horizons”

15 lipca 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.07.2020

45 proc. polskich konsumentów czuje się bezpiecznie podczas zakupów w sklepie stacjonarnym – pokazuje badanie Deloitte

W związku z epidemią koronawirusa utrzymują się obawy Polaków o zdrowie swoje i bliskich. Z badania firmy doradczej Deloitte, którego wyniki przedstawione zostały w raporcie „Global State of the Consumer Tracker”, wynika, że nad Wisłą spada poziom poczucia bezpieczeństwa podczas korzystania z usług wymagających bezpośredniego kontaktu, jak fryzjer czy dentysta. W ciągu ostatnich dwóch tygodni z 44 proc. do 41 proc. spadła natomiast liczba Polaków, którzy kupują na zapas.