Viagra przedstawia w reklamie historię o związku i bliskości
  • 1
  • 1
15.07.2020

Viagra przedstawia w reklamie historię o związku i bliskości

Rozpoczęła się kampania Viagry Connect. W animowanym spocie podniesiono problem braku bliskości w związku oraz wpływu zaburzeń erekcji na dwoje ludzi.

Reklama odchodzi od schematów znanych z reklam środków na potencję. W kilkudziesięciosekundowym spocie ukazano historię pary, która oddala się od siebie. Przepracowanie, korzystanie w łóżku z telefonu i komputera, stres czy kiepskie nawyki żywieniowe – to wszystko oddala od siebie bohaterów. Gwoździem do trumny wydają się problemy z erekcją. Twórcy spotu „Love Story” serwują jednak widzom happy end.

Kampanię stworzyła agencja VMLY&R London. Animację przygotowało Zombie Studio z Sao Paulo. Produkcją zajęła się firma BlinkInk. W reklamie usłyszeć można cover piosenki „I’m Gonna Be (500 Miles)” zespołu The Proclaimer.

Źródło: www.adweek.com

  • 1
Viagra i jej „Love story”

Viagra i jej „Love story”

15 lipca 2020