Mural z molami książkowymi promuje czytelnictwo - Marketing przy Kawie
Mural z molami książkowymi promuje miniserial i czytelnictwo
  • 0
  • 4
22.05.2023

Mural z molami książkowymi promuje miniserial i czytelnictwo

W Warszawie powstał mural promujący książki i czytanie. Stanowi element kampanii społecznej Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 (NPRCz 2.0). Na muralu znajdują się bohaterowie serialu „Mole książkowe”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55503 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

22 maja 2023