- 0
- 4
Mural z molami książkowymi promuje miniserial i czytelnictwo
W Warszawie powstał mural promujący książki i czytanie. Stanowi element kampanii społecznej Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 (NPRCz 2.0). Na muralu znajdują się bohaterowie serialu „Mole książkowe”.
Na finał Tygodnia Bibliotek w centrum Warszawy, u zbiegu alei Jana Pawła II i alei Solidarności powstał mural. Jego treść nawiązuje bezpośrednio do animowanego miniserialu „Mole książkowe” i zwraca uwagę na rolę książek w życiu człowieka. Na muralu pojawia się również hasło kampanii „Czytanie ma tylko dobre strony” oraz nowi bohaterowie marki.
Malatura o powierzchni 160 m2 zawiera wizerunki moli książkowych, których perypetie poznajemy w kolejnych odcinkach animowanej serii w gwiazdorskiej obsadzie. Centralny element muralu stanowi książka – wykonana w formie niestandardowego elementu 3D.
Celem muralu, poza promocją miniserialu dostępnego na YouTube NPRCz 2.0, jest przypomnienie, że książki są dobrymi towarzyszami naszej codzienności oraz zachęcenie do czytania.
Ekspozycję muralową w centrum stolicy będzie można oglądać do końca lipca. Aktualna odsłona kampanii społecznej NPRCz 2.0, obejmuje kampanię digitalową oraz działania telewizyjne, radiowe, ambientowe i outdoorowe, w tym aktywności niestandardowe.
Za kampanię odpowiada Narodowe Centrum Kultury, które koordynuje komunikację NPRCz 2.0. Autorem koncepcji muralu we współpracy z Narodowym Centrum Kultury są agencja Punchline i studio Badi Badi. Za projekt i realizację wielkoformatowego muralu odpowiada Braughman Group Media.
- 4