Młodzi w internecie – wyniki badania - Marketing przy Kawie
Młodzi w internecie – bez kontroli i świadomości zagrożeń. Badanie EY Polska
  • 0
  • 2
22.05.2023

Młodzi w internecie – bez kontroli i świadomości zagrożeń. Badanie EY Polska

Z badania „Ostrożni w Sieci” EY Polska wśród osób w wieku 10–17 lat wynika, że rodzice często nie wiedzą, co ich dzieci robią w internecie. Nastolatkowie nie są do końca świadomi wirtualnych zagrożeń.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56542 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

22 maja 2023