- 2
- 2
Maybelline pierwszy raz w OOH w Polsce
Polska jest jednym z pierwszych rynków na świecie, na których debiutuje podkład Super Stay 24h Skin Tint od Maybelline New York (L’Oréal Polska). Lokalnie to także pierwsza w historii marki kampania na nośnikach reklamy zewnętrznej.
Główny komunikat kampanii to: „Długotrwały glow i naturalne krycie. Do 24h*” (komunikat zbudowany na samoocenie przebadanych 110 kobiet). Na podstawie testu przeprowadzonego w serwisie wizaz.pl na próbie 100 kobiet dodano także przekazy:
- „Podkład nadaje efekt zdrowej skóry”.
- „Wizażanki potwierdzają: Podkład nie wchodzi w załamania skóry”.
W kampanii postawiono na dopasowane kanały, które pozwolą na precyzyjne dotarcie do kobiet z grupy docelowej – 18–45 lat. Po raz pierwszy w historii obecności na polskim rynku zaplanowano ją na ponad 700 nośnikach w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Szczecinie, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach i Trójmieście.
Z kolei komunikacja w kanałach cyfrowych ma się przełożyć na ponad 100 mln wyświetleń. Sześciosekundowe wideo „Super Stay 24h Skin Tint” zobaczymy na największych platformach: YouTube, Facebooku i Instagramie oraz TikToku.
Zaangażowano także influencerów, m.in.:
- Fog in The Garden,
- Żaklinę,
- Inchidris,
- Klaudię Halejcio,
- HiHanię,
- Weronikę Jaguś.
Przygotowano kilkusekundową reklamę podkładu jako dokrętkę do spotu tuszu Sky High, emitowanego w największych stacjach. Działania reklamowe potrwają do końca maja.
Agencja MullenLowe odpowiadała za kreatywną adaptację globalnej platformy komunikacyjnej na potrzeby tej kampanii. Influencerów zaangażowała agencja JU. Koordynacją social media marki zajmuje się agencja 121PR. Media zaplanował i kupił dom mediowy Wavemaker.
- 2