Jak zaangażować pracowników w korzystanie z platformy LinkedIn? Employee advocacy na tej platformieJak zaangażować pracowników w korzystanie z platformy LinkedIn? Employee advocacy na tej platformieJak zaangażować pracowników w korzystanie z platformy LinkedIn? Employee advocacy na tej platformieJak zaangażować pracowników w korzystanie z platformy LinkedIn? Employee advocacy na tej platformie
Pracownicy twoją siłą na LinkedIn (fot. Pixabay)

Jak zaangażować pracowników w korzystanie z platformy LinkedIn? Employee advocacy na tej platformie

Jak zaangażować pracowników w korzystanie z platformy LinkedIn? Employee advocacy na tej platformie
Agnieszka Wnuk

Agnieszka Wnuk

-

specjalista w zakresie B2B, LinkedIn

Agnieszka Wnuk

Agnieszka Wnuk

specjalista w zakresie B2B
LinkedIn

Ma ponad 10-letnie doświadczenie w sprzedaży i w marketingu B2B. Od kilku lat zajmuje się online i offline marketingiem. Wie, jakie działania marketingowe należy podejmować, aby tworzyć spójną strategię dla firmy. Dzieli się wiedzą o serwisie LinkedIn i działającym w jego ramach Sales Navigatorze, a także o programie Employee Advocacy i social sellingu. Marketing B2B to jej specjalność. Doradza, jakie działania prowadzić i jak współpracować z działem sprzedaży. Organizatorka spotkań LinkedIn Local w Poznaniu.

Wiele firm zaczyna swoje działania na LinkedIn od założenia strony firmowej. Chcą umieszczać tam treści związane z życiem organizacji, nowościami produktowymi i nagrodami lub ogłoszenia o pracę. Kierunek słuszny, ale dziś już niewystarczający. Prowadzeniem strony często zajmuje się jedna osoba – administrator. Tymczasem ogromny potencjał LinkedIn drzemie w profilach osobistych pracowników firmy. To oni są siłą, której nie należy pomijać. Dlaczego?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja