- 1
- 2
Maybelline New York wykorzystuje awatara do wprowadzenia na rynek tuszu o rzęs
Awatar Maybelline o imieniu May będzie promował nowy tusz do rzęs Falsies Surreal Extensions. Wesprze globalną kampanię marki z modelką Gigi Hadid.
Nowy tusz do rzęs marki ma zapewniać wydłużenie rzęs przez wiele godzin. W przyszłości May będzie wspomagała wprowadzanie na rynek wirtualnych produktów i usług brandu oraz projekty związane z metaverse.
Wirtualna postacie, w przeciwieństwie do realnych influencerów, zapewniają markom pełną kontrolę nad długofalową współpracą. Nie wywołują kontrowersji i skandali ze szkodą dla marek. Na zapotrzebowanie odpowiadają agencje. W ubiegłym roku Dentsu zaoferowało firmom awatary do wykorzystania na platformach cyfrowych. Całość oparta jest na technologiach motion capture i live-streaming znanych z filmów i gier.
W zeszłym roku Maybelline współpracowała z Ready Player Me, platformą do kreowania awatarów w metaverse. Gracze mogli używać wirtualnych makijaży stworzonych przez ekspertów marki.
- 2