Młodzi uchodźcy i migranci jako bohaterowie gry w globalnej kampanii UNICEF - Marketing przy Kawie
Młodzi uchodźcy i migranci jako bohaterowie gry w globalnej kampanii UNICEF
  • 1
  • 1
17.09.2020

Młodzi uchodźcy i migranci jako bohaterowie gry w globalnej kampanii UNICEF

UNICEF rozpoczął kampanię, w której pokazuje dzieci uchodźców i migrantów jako bohaterów gier. Jak przekonuje organizacja, dzieci te mają ogromny potencjał, potrzebują jednak pomocy w jego odblokowaniu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55874 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

17 września 2020

16 września 2020