Młodzi uchodźcy i migranci jako bohaterowie gry w globalnej kampanii UNICEF
  • 1
  • 1
17.09.2020

Młodzi uchodźcy i migranci jako bohaterowie gry w globalnej kampanii UNICEF

UNICEF rozpoczął kampanię, w której pokazuje dzieci uchodźców i migrantów jako bohaterów gier. Jak przekonuje organizacja, dzieci te mają ogromny potencjał, potrzebują jednak pomocy w jego odblokowaniu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 września 2020

16 września 2020

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.09.2020

„Watch Me Now” – Avon zmienia logo, wprowadza nową strategię i startuje z kampanią

Producent i dystrybutor kosmetyków Avon rusza z nową globalną strategią i kampanią pod hasłem „Watch Me Now”. Ma ona zachęcić odbiorców do nowego spojrzenia na markę. Zmiany wizualne, m.in. nowe logo i szata graficzna, mają lepiej odzwierciedlać dzisiejszy charakter brandu i przedstawiać go jako innowacyjną, odważną i otwartą markę kosmetyczną dla wszystkich kobiet.