Nawiedzony dom w kampanii promującej ofertę MagentaBiznes T-Mobile
  • 3
  • 1
16.09.2020

Nawiedzony dom w kampanii promującej ofertę MagentaBiznes T-Mobile

Rozpoczęła się kolejna kampania T‑Mobile w ramach platformy komunikacyjnej „Bez nonsensów”. Promuje ofertę MagentaBiznes i odsłania absurdy trapiące przedsiębiorców, związane z dostępem do usług telekomunikacyjnych.

W kampanii marka zwraca uwagę na to, że potrzeby firm mogą się zmieniać w zależności od sytuacji rynkowej. Dlatego oferta operatorów telekomunikacyjnych powinna elastycznie dopasowywać się do potrzeb przedsiębiorców. Przekonuje się o tym agentka nieruchomości usiłująca sprzedać nawiedzony dom.

Jednym z bohaterów kampanii jest także właściciel firmy TrawnikSerwis.pl, Kamil Niewczas, który korzysta z usług T‑Mobile, prowadząc firmę.

Jednym z absurdów jest znaczny spadek prędkości Internetu po przekroczeniu określonego limitu danych. Prezentowaną w kampanii korzyścią jest możliwość dokupienia urządzenia (telefonu, tabletu, laptopa, routera) w czasie trwania umowy, jeśli podczas jej zawierania nie dokonano zakupu sprzętu. Przedsiębiorcy mają także możliwość elastycznego zarządzania kartami SIM.

W ramach kampanii powstały 60-, 45-, 30- i 15-sekundowe wersje spotu, które emitowane będą w telewizji oraz Internecie. Kampania prowadzona będzie też w radiu oraz w punktach sprzedaży operatora. Przygotował ją departament zarządzania marką T‑Mobile wraz z agencją DDB Warszawa.

Działania reklamowe w Internecie przygotowała agencja VMLY&R. Materiały BTL opracowała agencja ARC Worldwide Polska. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.

  • 1
Co ma wspólnego nawiedzony dom z ofertą MagentaBiznes w T-Mobile?

Co ma wspólnego nawiedzony dom z ofertą MagentaBiznes w T-Mobile?

16 września 2020

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.09.2020

„Watch Me Now” – Avon zmienia logo, wprowadza nową strategię i startuje z kampanią

Producent i dystrybutor kosmetyków Avon rusza z nową globalną strategią i kampanią pod hasłem „Watch Me Now”. Ma ona zachęcić odbiorców do nowego spojrzenia na markę. Zmiany wizualne, m.in. nowe logo i szata graficzna, mają lepiej odzwierciedlać dzisiejszy charakter brandu i przedstawiać go jako innowacyjną, odważną i otwartą markę kosmetyczną dla wszystkich kobiet.

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
16.09.2020

Sponsoring e-sportu. Badanie ARC Rynek i Opinia

Prawie 2 mln osób powyżej 15. roku życia ma kontakt z e-sportem. Ma on swoich oddanych widzów. Głównie są to mężczyźni, jednak spora jest również grupa kobiet (30%). Sponsoring e-sportu wpływa na postrzeganie marek – duża grupa odbiorców zna tych sponsorów i pozytywnie ich ocenia. Spontanicznie widzowie e-sportu najczęściej wymieniają marki: Intel, Redbull i Play – wynika z badania ARC Rynek i Opinia „Polski odbiorca e-sportu”.