Nawiedzony dom w kampanii promującej ofertę MagentaBiznes T-Mobile - Marketing przy Kawie
Nawiedzony dom w kampanii promującej ofertę MagentaBiznes T-Mobile
  • 3
  • 1
16.09.2020

Nawiedzony dom w kampanii promującej ofertę MagentaBiznes T-Mobile

Rozpoczęła się kolejna kampania T‑Mobile w ramach platformy komunikacyjnej „Bez nonsensów”. Promuje ofertę MagentaBiznes i odsłania absurdy trapiące przedsiębiorców, związane z dostępem do usług telekomunikacyjnych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55939 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

16 września 2020

  • 0
  • 4
  • 0
16.09.2020

Sponsoring e-sportu. Badanie ARC Rynek i Opinia

Prawie 2 mln osób powyżej 15. roku życia ma kontakt z e-sportem. Ma on swoich oddanych widzów. Głównie są to mężczyźni, jednak spora jest również grupa kobiet (30%). Sponsoring e-sportu wpływa na postrzeganie marek – duża grupa odbiorców zna tych sponsorów i pozytywnie ich ocenia. Spontanicznie widzowie e-sportu najczęściej wymieniają marki: Intel, Redbull i Play – wynika z badania ARC Rynek i Opinia „Polski odbiorca e-sportu”.