Grupa PZU i PKN Orlen z nową polityką zakupów marketingowych
  • 0
  • 1
30.07.2019

Grupa PZU i PKN Orlen z nową polityką zakupów marketingowych

Grupa PZU i PKN Orlen pogłębiają strategiczną współpracę. Łącząc swoje działania w wielu różnych obszarach, chcą realizować synergię wynikającą ze skali działalności. Jednym z kolejnych pól współpracy, obok działań związanych z wprowadzeniem PPK czy projektów CSR, będzie polityka zakupowa. Pierwszym obszarem będą m.in zakupy usług marketingowych i reklamowych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

29 lipca 2019