„Watch Me Now” – Avon zmienia logo, wprowadza nową strategię i startuje z kampanią
  • 1
  • 1
16.09.2020

„Watch Me Now” – Avon zmienia logo, wprowadza nową strategię i startuje z kampanią

Producent i dystrybutor kosmetyków Avon rusza z nową globalną strategią i kampanią pod hasłem „Watch Me Now”. Ma ona zachęcić odbiorców do nowego spojrzenia na markę. Zmiany wizualne, m.in. nowe logo i szata graficzna, mają lepiej odzwierciedlać dzisiejszy charakter brandu i przedstawiać go jako innowacyjną, odważną i otwartą markę kosmetyczną dla wszystkich kobiet.

Kampania wprowadza nową identyfikację wizualną marki i pierwszą od dziesięcioleci aktualizację logo. Avon zmienia logo, aby pokazać się w odważniejszej odsłonie, która ma lepiej odzwierciedlać dzisiejsze podejście do życia milionów konsultantek i klientek.

Nowy znak nawiązuje do logo firmy z lat 30., jednak został do niego dodany gradient. Odświeżona szata graficzna jest już widoczna na produktach i w katalogach.

Nowa kampania i strategia celebrują 135. rocznicę powstania marki. Mają być też ukłonem w stronę ludzi zaangażowanych we wszystkie dotychczasowych działania firmy. Dają oni możliwość pracy na własnych warunkach konsultantkom na całym świecie, pomagając im osiągnąć niezależność finansową.

To również świętowanie prawie 135 lat dbania o zdrowie i bezpieczeństwo kobiet, m.in. dzięki kampaniom „Avon kontra rak piersi” oraz „Avon kontra przemoc”.

  • 1
Avon zmienia logo i rozpoczyna globalną kampanię

Avon zmienia logo i rozpoczyna globalną kampanię

16 września 2020

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
16.09.2020

Sponsoring e-sportu. Badanie ARC Rynek i Opinia

Prawie 2 mln osób powyżej 15. roku życia ma kontakt z e-sportem. Ma on swoich oddanych widzów. Głównie są to mężczyźni, jednak spora jest również grupa kobiet (30%). Sponsoring e-sportu wpływa na postrzeganie marek – duża grupa odbiorców zna tych sponsorów i pozytywnie ich ocenia. Spontanicznie widzowie e-sportu najczęściej wymieniają marki: Intel, Redbull i Play – wynika z badania ARC Rynek i Opinia „Polski odbiorca e-sportu”.