Bryska stworzyła piosenkę i teledysk dla ING - Marketing przy Kawie
„Miasto tętni” – Bryska stworzyła piosenkę i teledysk dla ING
  • 0
  • 1
17.08.2023

„Miasto tętni” – Bryska stworzyła piosenkę i teledysk dla ING

ING nawiązał współpracę z Bryską w ramach kolejnej odsłony kampanii skierowanej do nastolatków, tworzonej wspólnie z marką Visa. Motywem przewodnim jest ważna dla młodych muzyka. Na potrzeby projektu wokalistka nagrała utwór i teledysk „Miasto tętni”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55733 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

17 sierpnia 2023