- 0
- 2
Powstały figurki Bratz x Kylie inspirowane Kylie Jenner
Współpraca z Kylie Jenner to pierwsza gwiazdorska kooperacja marki zabawek Bratz (MGA Entertainment). Na rynek (również w Polsce) trafią miniaturowe figurki inspirowane celebrytką.
Lalki Bratz powstały w 2001 r. Dwie dekady później nostalgia przerodziła się w trend oznaczony hasztagiem #BratzChallenge. Na platformach społecznościowych fanki marki stylizują się na ulubione postacie Bratz. Współpraca z influencerką i przedsiębiorczynią Kylie Jenner, najmłodszą z sióstr Kardashian, ma otworzyć nowy rozdział w historii marki.
Marka podkreśla, że jej lalki były wśród pierwszych linii zabawek, które reprezentowały różne grupy etniczne, a ich wygląd i styl wyróżniał się spośród klasycznych, popularnych lalek. Stylizacje Bratz często inspirowane były street fashion, co przyciągnęło ówczesne młodsze pokolenia.
W ramach współpracy z Kylie Jenner do kolekcji dołączy 6 miniaturowych figurek. Każda z nich inspirowana jest stylizacjami gwiazdy m.in. z Gali MET z 2019 r. czy tego samego wydarzenia z roku 2022.
– Wierzymy, że współpraca z Kylie Jenner to przełomowy moment dla marki. Z pewnością trafi do serc nie tylko tych, którzy dorastali z Bratz, lecz także miłośników dzisiejszej popkultury. Kylie jest odzwierciedleniem cech, które identyfikowane są z marką, jak energia, dynamizm czy ekspresyjność. Dlatego jesteśmy ogromnie dumni z powitania naszej nowej ambasadorki w rodzinie Bratz – zaznacza Katarzyna Spieszko, marketing manager, MGA Entertainment Poland.
Kolekcja Bratz x Kylie to linia przeznaczona nie tylko dla młodszych miłośników modowego składu
Duży wpływ na dzisiejszy rynek zabawek mają dorośli. Rosnący trend kid adults zrodził się ze styku kultury i nostalgii za kultowymi markami. W grupie konsumentów określanej dzisiaj mianem kidults znajdują się głównie przedstawiciele generacji Z oraz milenialsi, którzy dorastali z dużym przywiązaniem do swoich ulubionych filmów, bajek czy zabawek. Dzisiaj nostalgia i pragnienia z dzieciństwa stwarzają z nich grupę odbiorców firm zabawkarskich.
Dowodem na to są także trendy na platformach społecznościowych. Hasztagi #BratzChallenge czy #BratzDolls zyskały miliony odsłon na TikToku i Instagramie. Kryją pod sobą stylizacje oraz makijaże lalek ochoczo odtwarzane przez fanki marki. Sama Kylie Jenner podkreśla, że od dzieciństwa jest jedną z nich.
- 2