Wystartowała druga edycja akcji Lotto „Wygrywamy zaczyna się od Wy” z Robertem Lewandowskim
  • 1
  • 1
7.05.2023

Wystartowała druga edycja akcji Lotto „Wygrywamy zaczyna się od Wy” z Robertem Lewandowskim

Ruszyła kampania promująca akcję Lotto „Wygrywamy zaczyna się od Wy”. Inicjatywa ma na celu modernizację i rozwój obiektów sportowych oraz kulturalnych w całej Polsce. Ambasadorem akcji po raz kolejny został Robert Lewandowski.

Po sukcesie, jaki odniosła pierwsza edycja akcji, Totalizator Sportowy zdecydował się kontynuować program. Głównym celem kampanii „Wygrywamy zaczyna się od Wy” jest rozbudzenie aktywności ludzi na poziomie lokalnym i zwiększenie ich świadomości, że tysiące obiektów sportowych i kulturalnych jest dofinansowanych z gier Lotto.

Chcąc osiągnąć ten cel, TS prowadzi szerokozasięgową kampanię w stacjach telewizyjnych, kinie, internecie i social mediach, a także z wykorzystaniem nośników OOH, radia i prasy.

Inicjatywa skierowana do wszystkich, którzy chcą poprawić infrastrukturę sportową i kulturalną w swojej okolicy. Aby wziąć udział, należy odwiedzić stronę www.gramywygrywamy.pl i zgłosić pomysł na budowę, modernizację, remont lub doposażenie obiektu sportowego lub kulturalnego.

Opracowaniem koncepcji kreatywnej i nadzorem nad realizacją kampanii już drugi rok z rzędu zajęła się agencja Red8 (Dentsu Polska). Za produkcję odpowiadał zespół HouseMediaCompany i 9Production. Reżyserem reklamy jest Filip Bartczak. Nad pracami w roli operatora czuwał Bartek Kaczmarek. Za postprodukcję filmu odpowiada firma Locomotive, a konkretnie Przemysław Drosik, Magdalena Miś i Anna Dragun. Zdjęcia do KV wykonał Daniel Korzewaa. Zakupem mediów do kampanii zajmowały się Starcom i Sigma.

  • 1
Robert Lewandowski w kampanii Lotto „Wygrywamy zaczyna się od Wy”

Robert Lewandowski w kampanii Lotto „Wygrywamy zaczyna się od Wy”

7 maja 2023

4 maja 2023

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.05.2023

Czy sztuczna inteligencja zabierze marketingowcom pracę? Wyniki badania Evry1

Wyniki badania dotyczącego wpływu rozwoju sztucznej inteligencji na pracę w działach marketingu, public relations i komunikacji pokazują, że AI nie jest modnym trendem sezonu. Nieodwołalnie zmienia zasady działania całej branży. Ankietowani najwięcej uwagi poświęcili temu, jaki jest wpływ AI na efektywność pracy, tworzenie treści, działania reklamowe, zachowania klientów oraz redukcję etatów.