mBank w kampanii „Najlepiej” promuje ofertę dla młodych
  • 5
  • 1
8.11.2019

mBank w kampanii „Najlepiej” promuje ofertę dla młodych

mBank prezentuje nową odsłonę kampanii reklamującej eKonto dla Młodych. Przekaz bazuje na codziennych sytuacjach z życia młodych osób. Eksponuje też funkcje oferowane w ramach konta, m.in. płatności telefonem, przelewy na numer telefonu czy sprawdzanie stanu rachunku w aplikacji mobilnej.

Trzonem trwającej komunikacji są aktywności w Internecie. W ich ramach powstało 5 filmów pod wspólnym hasłem „Najlepiej”. Działania prowadzone są także na outdoorze oraz w mediach społecznościowych (YouTube, Facebook i Instagram).

Strategię i koncepcję kampanii, nadzór produkcyjny i działania w Internecie realizuje Energy BBDO. Media zaplanował i kupił Mindshare Polska. Produkcją materiałów do kampanii zajęła się Flota Filmowa.

  • 1
„Najlepiej”

Kampania „Najlepiej” mBanku

8 listopada 2019

7 listopada 2019