Kampania na warszawskich autobusach z okazji Ogólnopolskiego Dnia Walki z Depresją - Marketing przy Kawie
Kampania na warszawskich autobusach z okazji Ogólnopolskiego Dnia Walki z Depresją
  • 0
  • 1
22.02.2022

Kampania na warszawskich autobusach z okazji Ogólnopolskiego Dnia Walki z Depresją

„Depresja – bliżej niż myślisz” to hasło tegorocznej odsłony kampanii „Stop depresji”, które trafi na autobusy miejskie w Warszawie. Jej celem jest zwrócenie uwagi na ważny społecznie problem i propagowanie Antydepresyjnego Telefonu Zaufania.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54935 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

22 lutego 2022

21 lutego 2022

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
21.02.2022

Stanowisko Komisji Etyki Reklamy na temat ekonazewnictwa

W toku posiedzeń zespoły orzekające Komisji Etyki Reklamy działającej przy Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy ustaliły liczne przypadki greenwashingu dokonywanego poprzez stosowanie szczególnego rodzaju nazewnictwa w przekazach reklamowych. Reklamodawcy dosyć często decydują się na posługiwanie się w sposób dalece dowolny takimi określeniami jak „ekologiczny”, „przyjazny środowisku” czy po prostu „eko”. KER zdaje sobie sprawę z braku jednoznacznej definicji pojęcia „ekologiczności”. Uważa jednak za istotne zwrócenie uwagi na fakt nadużywania tego rodzaju określeń.