Martyna Wojciechowska w kampanii marki Triumph
  • 1
  • 8
5.05.2021

Martyna Wojciechowska w kampanii marki Triumph

Triumph wystartował z wiosenną kampanią „Otwórz się na zmiany”, która porusza temat akceptacji życiowych zmian i towarzyszących im emocji oraz motywującej kobiecej więzi. Ambasadorką kampanii została Martyna Wojciechowska.

Czy zmiana może być przygodą i źródłem energii? Co się dzieje, jeśli odważymy się wyjść ze strefy komfortu? Dlaczego umiejętność dostosowania się do zmian sprawia, że kobiety są wyjątkowe? O to pyta Triumph w kampanii.

Filarem działań jest spot, w którym marka oddała głos inspirującym kobietom. Poza ambasadorką Martyną Wojciechowską w materiale wystąpiły:

  • Marta Wojtal, która porzuciła zawód księgowej i obecnie jest jedną z najlepszych fotografek mody w kraju,
  • Monika Pryśko – autorka książki „Bój się i działaj”, od lat na blogu przekonuje, że w kobietach drzemie prawdziwa siła,
  • Klaudia Bąk, brafitterka i laureatka wewnętrznego konkursu dla pracowników salonów marki. Z firmą związana jest od piętnastu lat.

W spocie bohaterki otwarcie mówią m.in. o tym, czym jest dla nich zmiana i z jakimi wiąże się emocjami, w jaki sposób kobiety mogą się wzajemnie inspirować do podejmowania odważnych decyzji i wspierać w radzeniu sobie z codziennymi zmianami, które przynosi życie.

Każda zmiana to wyzwanie, ale także początek nowej historii. To właśnie otwartość na zmiany zaprowadziła mnie na krańce świata, gdzie poznałam wiele inspirujących kobiet i zrozumiałam, jak ogromną moc ma kobieca więź. Możemy się różnić wieloma rzeczami: językiem, kulturą, sposobem na życie czy tym, jaki nosimy rozmiar. Łączy nas jednak więcej, niż nam się wydaje!

Choć każda zmiana jest naszą indywidualną decyzją, to w jej tle słychać głosy wielu kobiet. To nasza wspólna historia. Razem możemy więcej, a kobiece wsparcie potrafi dodać skrzydeł. Cieszę się, że dzięki marce Triumph będę mogła podzielić się moimi doświadczeniami z innymi kobietami – mówi Martyna Wojciechowska, ambasadorka marki Triumph.

Kampania „Otwórz się na zmiany” potrwa do 23 czerwca. Obejmie kompleksowe działania w szeroko pojętym Internecie, w tym w social media oraz serwisie YouTube. W ramach kampanii marka Triumph wspólnie z Martyną Wojciechowską zainicjuje dyskusję o zmianach. Zaproponuje też szereg aktywności, w tym m.in. warsztaty online, które dostępne będą na lokalnym profilu marki na Facebooku oraz konkurs w mediach społecznościowych. Użytkowniczki będą mogły podzielić się swoimi historiami zmiany.

  • 8
Martyna Wojciechowska w kampanii marki Triumph

Martyna Wojciechowska w kampanii marki Triumph

Martyna Wojciechowska w kampanii marki Triumph
Martyna Wojciechowska w kampanii marki Triumph
Martyna Wojciechowska w kampanii marki Triumph

S.

2 miesiące temu

pokacycki

5 maja 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
5.05.2021

UOKiK wszczyna postępowanie antymonopolowe przeciw Polsatowi i właścicielowi TVN

Prezes UOKiK Tomasz Chróstny wszczął dwa postępowania antymonopolowe: przeciwko Telewizji Polsat i czterem spółkom z grupy kapitałowej Discovery. Zdaniem urzędu przedsiębiorcy mogą wykorzystywać swoją pozycję na rynku dystrybucji kanałów telewizyjnych do działań na niekorzyść operatorów telewizji kablowej i pośrednio konsumentów. Zastrzeżenia budzi m.in. sposób sprzedaży programów w pakietach.

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 1
5.05.2021

Ranking e-commerce. Gdzie i jak Polacy robią zakupy w pandemii? Wyniki badania

Wydatki Polaków w sklepach internetowych rosną najszybciej w Europie. Ponad połowa z nas wydaje już tą drogą ponad 300 zł miesięcznie, a blisko 10 proc. nawet ponad 1000 zł miesięcznie – wynika z raportu firmy ExpertSender. Polscy internauci dużo piszą o kupowaniu online. Największą popularnością w rozmowach cieszą się marketplace’y jak np. Allegro, OLX czy Vinted. Wśród sklepów multibrandowych najpopularniejsze są te z ubraniami i dodatkami, jak Zalando i Domodi.