0 1 0 0 0 9.04.2020Ikea i Habitat for Humanity na rzecz osób doświadczających bezdomności w kryzysie pandemiiW związku ze stanem epidemii koronawirusa Ikea i Fundacja Habitat for Humanity Poland wspierają osoby w kryzysie bezdomności. Dodatkowe wyposażenie otrzymały już schroniska i punkty pomocy, m.in. w Gdańsku, Poznaniu, Krakowie, Kielcach, Pabianicach i Warszawie. W planach są kolejne akcje pomocy.
1 1 0 0 0 9.04.2020Nike z kolejną odsłoną kampanii „Play for the World”To, że jesteśmy zamknięci w domach, nie oznacza, że mamy zrezygnować z ćwiczeń. Nike w drugiej odsłonie kampanii „Play for the World” zachęca, by robić to w piwnicach, kuchniach, korytarzach i salonach. Nie tylko dla siebie, ale i dla 7,8 mld ludzi na świecie.
1 1 0 0 0 9.04.2020MC Silk rapuje o zakupach w kwarantannie w zrealizowanej zdalnie kampanii BlikaHasłem „Zachowaj zdrowy dystans” Blik promuje inicjatywę shopsharingu, czyli robienia zakupów przez jedną osobę dla znajomych oraz sąsiadów i rozliczania się za zakupy bezgotówkowo – za pomocą usługi przelew na numer telefonu. W spocie wziął udział raper MC Silk.
1 3 0 0 0 9.04.2020Serwis NaTemat stworzył mural z podziękowaniami dla pracowników służby zdrowiaKoronawirus w kilka miesięcy całkowicie zmienił świat, jaki znamy. Dotknął każdego, także w Polsce, gdzie dynamicznie rośnie liczba zakażonych. Najbardziej narażeni są ci, którzy w dobie pandemii dbają o nasze zdrowie i życie. Dlatego w ramach podziękowania serwis NaTemat zlecił namalowanie specjalnego muralu w centrum Warszawy.
0 7 0 0 0 9.04.2020Polski Internet w marcu 2020 r. Wyniki badania Gemius/PBILiczba internautów w Polsce w marcu 2020 r. wyniosła ogółem 27,9 mln osób. Na komputerach osobistych i laptopach (komputery osobiste używane w domu oraz w pracy) było to 22,8 mln osób. Na urządzeniach mobilnych (smartfony i tablety) 23,98 mln. Gemius i PBI przedstawiają wyniki badania Internetu w Polsce.
0 2 0 0 0 9.04.2020DonGuralesko zagra dla Rak’n’Roll MusicRaper i producent muzyczny DonGuralesko będzie kolejnym twórcą Rak’n’Roll Music. Wszystkie pieniądze zebrane przez niego na Facebooku wesprą pacjentów onkologicznych – osoby szczególnie narażone w trwającej pandemii koronawirusa. Do włączenia się w nowy ruch muzyczny artysta będzie zachęcał też młodych raperów.
0 1 0 0 1 9.04.2020Nastroje w czasach pandemii. Czego obawiamy się najbardziej? Badanie McCann WorldgroupPrawie połowa Polaków jest zaniepokojona sytuacją związaną z rozprzestrzenianiem się epidemii koronawirusa. Najbardziej obawiamy się negatywnych skutków ekonomicznych, w tym utraty pracy. Martwimy się też o zdrowie. Doceniamy nieliczne pozytywy obecnej sytuacji, chociaż dostrzegamy ich zdecydowanie mniej niż mieszkańcy Europy Zachodniej – pokazuje badanie McCann Worldgroup.
1 1 0 0 0 9.04.2020Marka Audi stworzyła trwający 4 godziny spot ukazujący australijskie krajobrazyW czasie ogólnoświatowej izolacji spowodowanej pandemią koronawirusa marka Audi przygotowała spot mający dawać widzom namiastkę wolności. Australijski oddział firmy stworzył 4-godzinną reklamę, która pokazuje krajobrazy zza szyby samochodu.
0 1 0 0 0 9.04.2020Medisept obsługiwany w zakresie PR przez Partner of PromotionFirma Medisept podpisała umowę z Partner of Promotion. Agencja będzie prowadzić kompleksową obsługę PR tego producenta profesjonalnych środków do dezynfekcji.
1 5 0 0 0 8.04.2020 ARTYKUŁ SPONSOROWANYNowa rzeczywistość branży modowej – SneakerStudio ze spotem na czas pandemiiCzas dla przedsiębiorców jest bardzo trudny. Walka z epidemią koronawirusa tocząca się na rynku nie zostawia jeńców. Branża modowa generuje w Polsce około 70 mld przychodu. 50 mld to przychód tylko z branży odzieżowej i obuwniczej. To właśnie te firmy zostały wystawione na pierwszą linię walki. To one musiały podjąć decyzję o natychmiastowym cięciu kosztów. Często ofiarami oszczędności padały działy marketingu i reklamy. Czy na pewno słusznie?