0 1 0 0 0 26.04.2021Nadchodzi dziesiąta Łódź Jungle WebX edycja Łódź Jungle Web odbędzie się 13–14 maja w formie zdalnej. Pierwszego dnia sześciu prelegentów poruszy tematykę social mediów, nowych technologii oraz sztuki prezentacji. Następnego dnia przeprowadzone zostaną warsztaty.
0 1 0 0 0 26.04.2021Europejczycy preferują darmowy Internet w zamian za reklamy. Raport IAB Europe75% ankietowanych Europejczyków preferuje obecny model korzystania z Internetu, który zapewnia darmowy dostęp do treści i usług dzięki możliwości targetowania reklam. Tak wynika z najnowszego raportu IAB Europe: „What Would an Internet Without Targeted Ads Look Like?”. Przychylnością badanych nie cieszy się rozwiązanie, które zakłada komercyjne korzystanie z Internetu w zamian za przestrzeń wolną od reklam.
0 1 0 0 0 26.04.2021Marka Oriflame wybrała agencję Tigers do obsługi performancePrzetarg na obsługę performance marki kosmetyków Oriflame wygrała agencja Tigers. Umowę podpisano na rok.
0 1 0 0 0 26.04.2021Badania ujawniają oszustwa reklamowe ukierunkowane na platformy streamingoweAd frauds nie dotyczą już jedynie standardowej reklamy internetowej. Według firmy Human Security zajmującej się cyberbezpieczeństwem oszuści zainfekowali prawie milion urządzeń mobilnych oprogramowaniem naśladującym aplikacje do transmisji strumieniowej. Pobrali pieniądze od niczego niepodejrzewających reklamodawców, ujawniając luki w tym szybko rozwijającym się zakątku rynku reklamy cyfrowej – donosi „The Wall Street Journal”.
0 1 0 0 0 26.04.2021Wzrost wydatków na reklamę cyfrową w branży FMCG na poziomie 7 proc. – analiza firmy ZenithRosnąca widownia kanałów cyfrowych oraz inwestycje w e-commerce napędzają roczny wzrost wydatków na reklamę cyfrową w branży FMCG na poziomie 7 proc. – pokazuje analiza firmy Zenith. Reklama OOH ma odbić się od dna po załamaniu spowodowanym przez Covid-19, osiągając roczny wzrost na poziomie 9 proc. Całkowite wydatki na reklamę w branży FMCG w 2023 r. przekroczą poziom z 2019 r. Chiny przodują w transformacji cyfrowej, przeznaczając 71 proc. wydatków w branży FMCG na kanał digital.
0 1 0 0 0 26.04.2021Group One i Serviceplan powołują TechNestGroup One wspólnie z grupą Serviceplan tworzą agencję TechNest. Nowa spółka będzie zajmować się wdrażaniem treści, technologią i analityką dla klientów Serviceplanu na ponad stu globalnych rynkach.
0 11 0 0 0 26.04.2021Konkurs na plakat z okazji jubileuszu 65-lecia Totalizatora Sportowego rozstrzygniętySześćset trzydzieści dwie prace nadesłane przez ponad 350 uczestników zakwalifikowały się do konkursu na plakat z okazji jubileuszu 65-lecia Totalizatora Sportowego. Nabór zakończył się 5 kwietnia. 25 kwietnia zostały ogłoszone wyniki.
5 3 0 0 0 26.04.2021 Aktualizacja: 15:0629.04.2021Kampania teaserowa „Olej go” promuje nową ofertę lodziarni Good LoodRuszyła teaserowa kampania „Olej go”. W jej ramach w przestrzeni miejskiej pojawiły się billboardy z tym hasłem, a w Internecie można obejrzeć spoty, w których pada to zdanie.
0 1 0 0 0 26.04.2021Biedronka nie zgadza się z decyzją UOKiK i odwoła się do sąduPrezes UOKiK Tomasz Chróstny nałożył ponad 60 mln zł kary na spółkę Jeronimo Martins Polska. Uznał, że właściciel sieci Biedronka wprowadzał konsumentów w błąd co do kraju pochodzenia warzyw i owoców, co mogło zniekształcić ich decyzje zakupowe. JMP nie zgadza się z tą decyzją i zamierza odwołać się do sądu.
0 4 0 0 0 26.04.2021„Wyrzucisz śmieci za drzwi, wrócą oknem” – kampania Galerii Rusz promująca postawy proekologiczneW maju na ulicach Torunia pojawią się nowe prace artystów z Galerii Rusz. Będzie można oglądać je na billboardach i citylightach umieszczonych w wiatach przystankowych. W ten sposób twórcy Joanna Górska i Rafał Góralski włączą się w przypadający 11 maja Dzień bez Śmiecenia (World non-waste Day).