1 1 0 0 0 24.08.2021Carrefour zainicjował na TikToku zabawę i konkurs #SzkołaCarrefouraW konkursie Carrefoura młodzi ludzie mogą zaprezentować swój indywidualny styl, wpisując się w przesłanie tegorocznej kampanii marki, jakim jest pochwała różnorodności. Wraz ze śpiewającą Majką Jeżowską marka zaprasza uczniów, by w nowym roku szkolnym celebrowali swoją wyjątkowość.
1 1 0 0 0 24.08.2021Ekipa Orange reklamuje Gigaszybki ŚwiatłowódRozpoczyna się nowa kampania z cyklu Orange Challenge. Reklamuje Gigaszybki Orange Światłowód. Osoby, które zdecydują się teraz na korzystanie z usługi, zaoszczędzą 240 zł w pierwszym roku. Kampania będzie realizowana w telewizji, stacjach radiowych i internecie oraz w mediach społecznościowych.
0 3 0 0 0 24.08.2021Fundusz Żubra pomaga kupić grunty Biebrzańskiemu Parkowi NarodowemuFundusz Żubra współpracuje z Biebrzańskim Parkiem Narodowym. Pomaga mu kupować działki znajdujące się na obszarze, który powinien być skuteczniej chroniony. Rozpoczął właśnie pomoc przy zakupie pierwszych trzech hektarów.
1 3 0 0 0 24.08.2021Frankenkurczaki pojawiły się na dworcach w całej PolsceNa dworcach PKP w trzynastu miastach w Polsce można zobaczyć spot przedstawiający warunki, w jakich żyją kurczaki hodowane na mięso. Akcja jest częścią kampanii Stowarzyszenia Otwarte Klatki „Frankenkurczak”, w której aktywiści walczą o lepsze traktowanie kurczaków brojlerów.
1 21 0 0 0 24.08.2021Girl Power – limitowana kolekcja Answear.Lab promuje siłę kobietMarka Answear.Lab stworzyła limitowaną kolekcję ubrań, butów i akcesoriów – Girl Power. Nawiązuje tym do sponsorowanego przez siebie Women’s Voices Bydgoszcz Festival inspired by Answear.com. Dochód ze sprzedaży zostanie przekazany fundacji Martyny Wojciechowskiej Unaweza, która działa na rzecz poprawy losów kobiet na całym świecie. Kolekcja jest dostępna wyłącznie w sklepie internetowym Answear.com.
0 2 0 0 0 23.08.2021Maskotki z animacji Disneya do zdobycia w akcji lojalnościowej sklepów sieci LidlW ramach współpracy marki Disney i sklepów Lidl Polska prowadzona będzie akcja lojalnościowa „Warzywa i owoce mają supermoce!”. Robiąc codzienne zakupy, można będzie otrzymać pluszowe postacie z bajek Disneya. W limitowanej kolekcji znajdzie się m.in. postać Svena z „Krainy Lodu” czy Simby z „Króla Lwa”. Akcja rozpocznie się w poniedziałek, 30 sierpnia i potrwa do soboty, 16 października lub do wyczerpania zapasów.
0 2 0 0 0 23.08.2021Targi Packaging Innovations już we wrześniuMiędzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations odbędą się 15–16 września w Expo XXI Warszawa równocześnie z Festiwalem Marketingu i Druku. Dwa dni, kilkanaście godzin intensywnych rozmów, liczne warsztaty i prezentacje. Dziesięć stref tematycznych, konkursy oraz spotkania z młodymi projektantami w Strefie Studenta.
1 1 0 0 0 23.08.2021Przepisy Auchan – kampania wizerunkowa sieci hipermarketów23 sierpnia wystartowała kampania wizerunkowa sieci Auchan – „Przepisy Auchan”. W spotach marka została przedstawiona jako ekspert dobrego smaku, nieodzowny towarzysz codziennego życia konsumentów, ale też dostawca wysokiej jakości produktów.
0 1 0 0 0 23.08.2021O motoryzacyjnych upodobaniach kobiet. W jakim celu kobiety wynajmują auta z wypożyczalni? Wyniki badania89 proc. kobiet mających prawo jazdy dysponuje też własnym samochodem. Tak wynika z badania Instytutu SW Research, wykonanego na zlecenie Polskiego Związku Wynajmu i Leasingu Pojazdów [1]. Panie niewiele rzadziej od panów korzystają również z wynajmu krótkoterminowego auta z wypożyczalni. Deklaruje tak 31 proc. kobiet i 34 proc. mężczyzn.
0 7 0 0 0 23.08.2021Branża upominków reklamowych w obliczu epidemii Covid-19 – edycja 2021. Podsumowanie wyników badania PIAPW lipcu 2021 r. Polska Izba Artykułów Promocyjnych zrealizowała badanie skierowane do firm działających w branży upominków reklamowych. Odpowiedzi udzieliło 93 przedstawicieli firm: producentów i importerów artykułów reklamowych, agencji reklamowych, mediów i targów branżowych. Organizator podsumowuje wyniki badania.