Marketingowe słowo roku 2020 – wybrało je amerykańskie Association of National Advertisers
  • 0
  • 1
17.12.2020

Marketingowe słowo roku 2020 – wybrało je amerykańskie Association of National Advertisers

Pivot – to marketingowe słowo tego roku według sondażu przeprowadzanego wśród członków amerykańskiego Stowarzyszenia Reklamodawców Krajowych. W ścisłej czołówce znalazły się też „virtual”, „agility” i „resiliency”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

49735 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

17 grudnia 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.12.2020

Ponad połowa Polaków deklaruje, że nie zaprosi żadnych gości na święta – pokazuje badanie Inquiry

Najbliższe święta będą wyjątkowe. Do 27 grudnia obowiązuje rozporządzenie, które ogranicza liczbę zaproszonych gości do pięciu osób, a rząd apeluje, aby ten czas spędzić wyłącznie w gronie domowników. W jaki sposób Polacy zamierzają zatem spędzić Boże Narodzenie? Czy tradycyjnie sami przygotują posiłek wigilijny, czy może zamówią gotowe potrawy? Czy przeznaczą mniej pieniędzy na prezenty? Sprawdziła to firma Inquiry.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.12.2020

Raport IAB Polska: cyfryzacja nie tylko intensyfikuje zjawisko multiscreeningu, ale również zmienia jego formę

Z najnowszego badania IAB Polska „TV + WWW = razem lepiej” wynika, że wśród polskich internautów jest coraz mniej użytkowników tradycyjnej telewizji. Szczególnie w grupie poniżej 54. roku życia, gdzie odsetek telewidzów spadł do poziomu poniżej 70%. Jednocześnie rośnie rynek usług mobilnych i konsumpcja treści audiowizualnych za ich pośrednictwem. Coraz częściej dochodzi także do współkonsumpcji treści pomiędzy ekranami cyfrowymi, nie tylko w kontekście synergii telewizji i Internetu.