Raport IAB Polska: cyfryzacja nie tylko intensyfikuje zjawisko multiscreeningu, ale również zmienia jego formę
  • 0
  • 1
17.12.2020

Raport IAB Polska: cyfryzacja nie tylko intensyfikuje zjawisko multiscreeningu, ale również zmienia jego formę

Z najnowszego badania IAB Polska „TV + WWW = razem lepiej” wynika, że wśród polskich internautów jest coraz mniej użytkowników tradycyjnej telewizji. Szczególnie w grupie poniżej 54. roku życia, gdzie odsetek telewidzów spadł do poziomu poniżej 70%. Jednocześnie rośnie rynek usług mobilnych i konsumpcja treści audiowizualnych za ich pośrednictwem. Coraz częściej dochodzi także do współkonsumpcji treści pomiędzy ekranami cyfrowymi, nie tylko w kontekście synergii telewizji i Internetu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

49531 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

17 grudnia 2020

16 grudnia 2020

  • 1
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
16.12.2020

Jak uratować św. Mikołaja chorego na Covid-19? Ruszyła kampania na temat oddawania osocza przez ozdrowieńców

Ruszyła akcja społeczna portalu Krewki.pl Fundacji State of Poland. Ma ona pozwolić na łączenie osób cierpiących na Covid-19 z ozdrowieńcami gotowymi oddać dla nich osocze – źródło przeciwciał i jedyny skuteczny lek na tę chorobę. Strona internetowa Krewki.pl, aplikacja oraz towarzysząca im kampania mają popularyzować możliwość oddania osocza osobom cierpiącym na Covid-19.