Fundacja Strefa Solidarności i telewizja Biełsat rozbierają Łukaszenkę dla represjonowanych dziennikarzy - Marketing przy Kawie
Fundacja Strefa Solidarności i telewizja Biełsat rozbierają Łukaszenkę dla represjonowanych dziennikarzy
  • 1
  • 2
17.12.2020

Fundacja Strefa Solidarności i telewizja Biełsat rozbierają Łukaszenkę dla represjonowanych dziennikarzy

Ruszyła kampania „Znikający dyktator” Fundacji Strefa Solidarności i telewizji Biełsat. Jej celem jest wsparcie prześladowanych na Białorusi dziennikarzy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55716 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

17 grudnia 2020

  • 0
  • 1
  • 0
17.12.2020

Ponad połowa Polaków deklaruje, że nie zaprosi żadnych gości na święta – pokazuje badanie Inquiry

Najbliższe święta będą wyjątkowe. Do 27 grudnia obowiązuje rozporządzenie, które ogranicza liczbę zaproszonych gości do pięciu osób, a rząd apeluje, aby ten czas spędzić wyłącznie w gronie domowników. W jaki sposób Polacy zamierzają zatem spędzić Boże Narodzenie? Czy tradycyjnie sami przygotują posiłek wigilijny, czy może zamówią gotowe potrawy? Czy przeznaczą mniej pieniędzy na prezenty? Sprawdziła to firma Inquiry.

  • 0
  • 1
  • 0
17.12.2020

Raport IAB Polska: cyfryzacja nie tylko intensyfikuje zjawisko multiscreeningu, ale również zmienia jego formę

Z najnowszego badania IAB Polska „TV + WWW = razem lepiej” wynika, że wśród polskich internautów jest coraz mniej użytkowników tradycyjnej telewizji. Szczególnie w grupie poniżej 54. roku życia, gdzie odsetek telewidzów spadł do poziomu poniżej 70%. Jednocześnie rośnie rynek usług mobilnych i konsumpcja treści audiowizualnych za ich pośrednictwem. Coraz częściej dochodzi także do współkonsumpcji treści pomiędzy ekranami cyfrowymi, nie tylko w kontekście synergii telewizji i Internetu.