Duka Polska wybrała Circlewise do obsługi w Internecie w 2021 r.
  • 0
  • 1
17.12.2020

Duka Polska wybrała Circlewise do obsługi w Internecie w 2021 r.

Duka Polska wybrała Circlewise do obsługi na rynku polskim. Współpraca ma potrwać przez cały rok 2021. Obejmuje całościową obsługę komunikacji internetowej marki, ze szczególnym uwzględnieniem działań zasięgowych oraz afiliacyjnych z wykorzystaniem platformy agencji. Pierwsze działania ruszyły już w okresie przedświątecznym.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52651 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 grudnia 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.12.2020

Raport IAB Polska: cyfryzacja nie tylko intensyfikuje zjawisko multiscreeningu, ale również zmienia jego formę

Z najnowszego badania IAB Polska „TV + WWW = razem lepiej” wynika, że wśród polskich internautów jest coraz mniej użytkowników tradycyjnej telewizji. Szczególnie w grupie poniżej 54. roku życia, gdzie odsetek telewidzów spadł do poziomu poniżej 70%. Jednocześnie rośnie rynek usług mobilnych i konsumpcja treści audiowizualnych za ich pośrednictwem. Coraz częściej dochodzi także do współkonsumpcji treści pomiędzy ekranami cyfrowymi, nie tylko w kontekście synergii telewizji i Internetu.

16 grudnia 2020

  • 1
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
16.12.2020

Jak uratować św. Mikołaja chorego na Covid-19? Ruszyła kampania na temat oddawania osocza przez ozdrowieńców

Ruszyła akcja społeczna portalu Krewki.pl Fundacji State of Poland. Ma ona pozwolić na łączenie osób cierpiących na Covid-19 z ozdrowieńcami gotowymi oddać dla nich osocze – źródło przeciwciał i jedyny skuteczny lek na tę chorobę. Strona internetowa Krewki.pl, aplikacja oraz towarzysząca im kampania mają popularyzować możliwość oddania osocza osobom cierpiącym na Covid-19.