0 4 0 0 0 23.02.2017Blogerzy podróżują pociągami Kolei ŚląskichKoleje Śląskie będą pokazywać urokliwe miejsca województwa śląskiego i zachęcać do podróży pociągiem. Do współpracy zaprosiły pochodzących z Górnego Śląska autorów bloga podróżniczego „So far so fine”, Annę i Łukasza. Wpisy mają być inspiracją przede wszystkim dla tych, którzy nie zawsze mają pomysł na weekend, a chcieliby wolny czas spędzić aktywnie.
0 1 0 0 0 23.02.2017Zbigniew Wodecki ambasadorem marki Bracia Koral – Lody jak DawniejNowym ambasadorem marki Bracia Koral – Lody jak Dawniej został Zbigniew Wodecki. Artysta będzie twarzą młodszego brandu Przedsiębiorstwa Produkcji Lodów Koral od sezonu 2017. Niebawem pojawi się w działaniach marketingowych marki.
1 6 0 0 0 23.02.2017Trwa nabór zgłoszeń do IX Międzynarodowego Festiwalu Reklamowego White Square (wideo)27 kwietnia w Mińsku rozpocznie się IX Międzynarodowy Festiwal Reklamowy White Square. Podczas trzydniowego wydarzenia spotkają się przedstawiciele branży komunikacyjnej, reklamy, brandingu i designu z Europy Wschodniej.
1 1 0 0 0 23.02.2017Electrolux rozdawał czyste powietrze w centrum Warszawy (wideo)7 lutego marka Electrolux przeprowadziła w Warszawie akcję „Złap oddech”. W jej ramach rozdawała przechodniom puszki z... czystym powietrzem. W ten sposób promowała swoje domowe urządzenia do walki ze smogiem.
1 1 0 0 0 23.02.2017„Wzór piwnego smaku” – kampania marki Pilsner Urquell (wideo)Marka Pilsner Urquell rozpoczęła kampanię „Wzór piwnego smaku”. Jej osią jest seria trzech filmów, w których o czeskim piwie dystrybuowanym w Polsce przez Kompanię Piwowarską opowiadają: barman, piwoznawca oraz miłośnik marki.
0 1 0 0 0 23.02.2017Nestlé zredukuje zawartość cukru w produktachKoncern Nestlé ogłosił, że zredukuje ilość cukru w produktach o co najmniej 18 tys. ton. Wskutek tego do 2020 r. jego asortyment w Europie będzie miał średnio o 5% mniej cukru niż obecnie.
0 1 0 0 0 23.02.2017Deutsche Telekom rozpoczął przegląd europejskiego budżetu mediowegoWartość budżetu mediowego Deutsche Telekom szacowana jest na 450 mln euro. Koncern rozpoczął jego przegląd w Europie. Według nieoficjalnych informacji firma planuje ograniczenie roli agencji mediowych.
0 3 0 0 0 23.02.2017Trwa rekrutacja na studia podyplomowe marketing miejsc i kreowanie marek lokalnychDo 28 lutego (lub do wyczerpania limitu miejsc) w Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie trwa rekrutacja na studia podyplomowe o kierunku marketing miejsc i kreowanie marek lokalnych. Zajęcia rozpoczną się w drugiej połowie marca 2017 r.
1 1 0 0 0 23.02.2017Hospicjum to nie umieralnia. Historia miłości Beaty i Tomka w kampanii FHO (wideo)Beata i Tomek są razem od dwudziestu lat. Ich historia to jedna z wielu pisanych miłością. Spot Fundacji Hospicjum Onkologiczne z udziałem tej pary przypomina o tym, że hospicjum to nie umieralnia, ale miejsce pełne życia i uczuć.
0 2 0 0 0 23.02.2017 ARTYKUŁ SPONSOROWANYRedempcja, czyli jak realizować promocje skuteczniej, taniej i szybciejOrganizatorzy różnego rodzaju promocji i programów konsumenckich prześcigają się w coraz ciekawszych modelach i coraz atrakcyjniejszych nagrodach. Wszystko po to, by się wyróżnić i przyciągnąć uwagę klienta. Coraz częściej jednak okazuje się, że problemem jest finalizacja danego konkursu, czyli dostarczenie nagród zwycięzcom. Pomocą może okazać się współpraca ze sprawdzonym partnerem, oferującym usługę redempcji, czyli właśnie wydawania nagród.(Artykuł promocyjny)