0 1 0 0 0 30.06.2020Czerwcowa poprawa nastrojów konsumentów w badaniu Barometr nastrojów konsumenckich GfKOtwieranie gospodarki i stopniowy powrót społeczeństwa do codziennej rutyny wpłynęły w czerwcu na zdecydowaną poprawę nastrojów, choć nadal jeszcze daleko do poziomu optymizmu sprzed pandemii. Mniej pesymistycznie patrzymy w przyszłość. Istotnie poprawiają się oceny przyszłej finansowej sytuacji gospodarstwa domowego oraz przyszłej sytuacji gospodarczej kraju – pokazuje Barometr nastrojów konsumenckich GfK.
0 1 0 0 0 30.06.2020Amazon najcenniejszą marką świata w rankingu BrandZ Top 100 za 2020. Microsoft wraca na podiumMimo skutków gospodarczych, społecznych i indywidualnych wywołanych pandemią Covid-19 łączna wartość najcenniejszych marek świata wzrosła o 5,9% – wynika z rankingu BrandZ Top 100 za 2020 r. firm WPP oraz Kantar. Najcenniejszą marką świata pozostaje Amazon. Na drugim miejscu plasuje się Apple. Na podium wraca Microsoft, wypierając Google.
0 1 0 0 0 30.06.2020Eurocash C&C wybiera V&PEurocash C&C rozpoczyna współpracę z V&P. Agencja zajmie się obsługą sieci sklepów ABC oraz hurtowni Eurocash Cash & Carry.
0 3 0 0 0 30.06.2020BNP Paribas startuje z akcją „Rozruszajmy Polskę transakcjami”BNP Paribas rozpoczął kampanię, która ma wspierać lokalne biznesy z różnych branż. Hasło działań to: „Rozruszajmy Polskę transakcjami”.
0 1 0 0 0 29.06.2020AMS wygrał przetarg na obsługę dwóch pakietów wiat przystankowych w Gdańsku23 czerwca 2020 r. Gdański Zarząd Dróg i Zieleni poinformował o rozstrzygnięciu przetargu na dzierżawę wiat przystankowych. W jego wyniku AMS został operatorem dwóch pakietów wiat. Ma to zapewnić ciągłość działań reklamowych dla klientów spółki na najbliższe 15 miesięcy.
0 2 0 0 0 29.06.2020Domino’s z akcją dla par, które musiały odwołać ślub z powodu koronawirusaSieć Domino’s Pizza stworzyła stronę internetową, na której przyjaciele i rodzina mogą wspomóc pary, których plany ślubne zostały odsunięte na bok przez pandemię koronawirusa. Można na niej znaleźć rejestr cyfrowych kart podarunkowych.
0 1 0 0 2 29.06.2020Zwycięzcy Golden Arrow 2020W tegorocznej edycji konkursu marketingowego Golden Arrow przyznano 22 nagrody i 28 wyróżnień. Żadna praca nie otrzymała Grand Prix. Przyznano również dwie nagrody specjalne.
0 5 0 0 0 29.06.2020Ikea urządziła mieszkanie dla bezdomnych w KrakowieDziewiąte z mieszkań prowadzonych przez Dzieło Pomocy św. Ojca Pio w Krakowie jest gotowe na przyjęcie lokatorów. Wyposażenie do niego przekazała Ikea Kraków. Szwedzka sieć pomogła też doposażyć łaźnię i garderobę, z której na co dzień korzystają osoby doświadczające bezdomności.
0 1 0 0 0 29.06.2020Omnichannel w obliczu pandemii – z ewolucji w rewolucję. Badanie firmy Colliers International w sektorze handlowymFirma Colliers International przeprowadziła ankiety wśród przedstawicieli polskich oraz zagranicznych sieci i marek działających na polskim rynku handlu detalicznego. Badanie miało na celu poznanie ich opinii na temat przewidywań i planów dotyczących inwestycji w poszerzenie kanałów sprzedaży i komunikacji z klientem w najbliższej przyszłości. Wyniki ankiet opublikowano w raporcie „Omnichannel – z ewolucji w rewolucję”.
0 1 0 0 0 29.06.2020IBRA Rozmowy: Dynamika zmian komunikacji marki w kryzysie30 czerwca kolejna edycja spotkań IBRA Rozmowy, poświęconych tworzeniu marki. Tym razem organizatorzy porozmawiają z przedstawicielami biznesu o komunikacji marki oraz kierunkach brandingu w rzeczywistości post-pandemicznej. Na przykładzie swoich firm zaproszeni eksperci pokażą, z jakimi zmianami muszą mierzyć się marki technologiczne.