0 1 0 0 0 10.12.2020„Wyklikałem, kupiłem, za(e)płaciłem!” – raport e-Izby na temat płatności cyfrowych w 2020 r.Rok 2020 to zdecydowanie rok elektronicznego handlu i elektronicznego pieniądza. W stosunku do 2019 r. o 15 p.p. zwiększył się odsetek kupujących w Sieci. Stanowią oni obecnie 72% – pokazuje raport Izby Gospodarki Elektronicznej „Płatności cyfrowe 2020”, opracowany przez serwis GoMobi.pl na podstawie badania zrealizowanego przez Mobile Institute.
0 2 0 0 0 9.12.2020Nie tylko aborcja, czyli o co chodzi w ulicznych protestach? Badanie Inquiry na temat Strajku Kobiet22 października Trybunał Konstytucyjny orzekł, że przepis dopuszczający aborcję z powodu ciężkich wad płodu jest niezgodny z Konstytucją. Spotkało się to z masowymi protestami w całej Polsce. Jak obecnie Polacy postrzegają falę protestów, która przetoczyła się przez kraj? Jaki jest ich stosunek do prawa aborcyjnego? Czy popierają postulaty Ogólnopolskiego Strajku Kobiet. Sprawdziła to firma Inquiry.
2 1 0 0 0 9.12.2020Memiczna bryka Janusza do wygrania w konkursie z okazji 10-lecia serwisu Kwejk.plKwejk.pl – jeden z pierwszych polskich serwisów memowych – obchodzi 10-lecie. Z tej okazji zaprasza fanów do wspólnego świętowania i udziału w konkursie. Do wygrania są nagrody, które każdy miłośnik memów chętnie przygarnie, m.in. bryka Janusza.
0 1 0 0 0 9.12.2020Oreo stworzyło linię inspirowaną płytą „Chromatica” Lady GagiOreo połączyło siły z Lady Gagą i stworzyło nową linię ciastek inspirowaną albumem „Chromatica” piosenkarki. Produkt ma zadebiutować w 2021 r.
4 30 0 0 3 9.12.2020 Aktualizacja: 16:009.04.2021Plakaty prolife w polskich miastachW polskich miastach na początku grudnia pojawiły się plakaty prolife. Przedstawiają płód w macicy, która przybiera kształt serca. Jak informuje facebookowy profil Straż Narodowa, ich autorem jest Fundacja Nasze Dzieci Kornice.
0 1 0 0 0 9.12.2020Trwałość, jakość, cena i rozdzielczość – na to zwracamy uwagę, kupując telewizor. Wyniki badaniaMinione miesiące okazały się bardzo dobre pod względem sprzedaży telewizorów w Polsce, zwłaszcza w porównaniu z pierwszą połową roku. Rozpoczynająca się właśnie gorączka świątecznych zakupów ma szansę dodatkowo wzmocnić ten trend. Trwałość, stosunek jakości do ceny i wysoka rozdzielczość ekranu to trzy najważniejsze cechy telewizorów, na które zwracają uwagę Polacy, wybierając nowe urządzenie. Takie są wyniki badania przeprowadzonego dla TP Vision, właściciela marki Philips TV & Sound, przez PanelWizard Direct.
0 1 0 0 0 9.12.2020Pepsi wybrało Artegence do obsługi w Internecie w PolscePepsiCo Polska wybrała zwycięzcę przetargu na obsługę internetową marki Pepsi na polskim rynku w latach 2021–2022. Wygrała agencja Artegence, z którą współpraca trwa nieprzerwanie od 2018 r.
0 1 0 0 1 9.12.2020Fundacja Instytut Nowej Europy przygotowała raport „Branding Polski”Czy Polska jest dziś marką rozpoznawalną? W jaki sposób budujemy swoją rozpoznawalność na świecie? Co należy zrobić, by była ona większa i przynosiła pożądane rezultaty? Odpowiedzi na te m.in. pytania można znaleźć w raporcie „Branding Polski” Fundacji Instytut Nowej Europy.
0 1 0 0 1 9.12.2020FoodCare wybrał Sigmę BisFoodCare, właściciel takich marek jak Frugo czy Gellwe, wybrał do obsługi Sigmę Bis. Agencja realizuje grudniową kampanię telewizyjną produktów Gellwe wspieranych loterią.
0 2 0 0 0 8.12.2020„Wszystko, co kochasz” – Samsung rusza z kampanią Galaxy S20 FE 5GSamsung rozpoczął kampanię z udziałem influencerów, promującą Galaxy S20 FE 5G. W jej ramach powstała inspirowana kolorami urządzenia, limitowana kolekcja bluz i t-shirtów.