- 1
- 3
Marka York startuje z kampanią „Yorkonomy. Ogłoś domową niepodległość”
Kampania pod hasłem „Yorkonomy. Ogłoś domową niepodległość” ma zbudować świadomość brandu York w Polsce, jego wybicie się w bardzo konkurencyjnym otoczeniu, zachęcenie do kupowania i instalacji pomp ciepła właśnie tej marki.
York to marka urządzeń i systemów HVAC (wentylacja, klimatyzacja i ogrzewanie), należąca do amerykańskiego koncernu Johnson Controls. Jej grupą docelową są:
- obecni lub przyszli właściciele domów jednorodzinnych;
- osoby zainteresowane odnawialnymi źródłami energii, dla których pompa ciepła stanowi atrakcyjne rozwiązanie ze względu na efektywność energetyczną i ekologiczność.
Działania w ramach kampanii 360° obejmą:
- digital (m.in. spoty wideo na YouTube, GDN, influencer marketing i content marketing);
- telewizję (billboardy sponsorskie w telewizjach ogólnopolskich i tematycznych, m.in. w kategoriach takich jak lifestyle, dom i ogród, sport itd.).
– Ta koncepcja to odpowiedź na bardzo aktualny insight. W obecnie bardzo niepewnych czasach (gospodarczo i politycznie) nawet we własnym domu (który zawsze był dla właściciela ostoją i pewnym gruntem) przestajemy się czuć bezpiecznie i pewnie. Czujemy trochę tak, jakby ktoś nami rządził (np. z powodu wysokich cen energii). W odpowiedzi na ten insight marka dzięki swoim rozwiązaniom pozwala uniezależnić się od tego rozchwianego świata. Uczynić ze swojego domu własną, znów autonomiczną przestrzeń – tłumaczy Krzysztof Drzazga, head of concept w agencji Chapter1. To właśnie ona przygotowała całość działań w obszarze strategii i kreacji.
Agencja zajęła się też przygotowaniem materiałów na potrzeby komunikacji B2B marki, w tym m.in. produkcją filmową serii filmów szkoleniowych dla instalatorów. Planowanie i zakup mediów zrealizował Media Concept.
- 3