- 1
- 1
„W toalecie zawsze w duecie” – Velvet promuje użycie dwóch papierów
Wystartowała kampania promująca nawilżany oraz suchy papier toaletowy marki Velvet. Spot opowiada o komplementarności obu produktów. Dopełnieniem jest hasło „Velvet w toalecie zawsze w duecie”.
W reklamie papieru Velvet widzimy zieloną sławojkę z charakterystycznym otworem w kształcie serca w drzwiach. Spot nawiązuje również do napisów i wyznań widocznych zazwyczaj na ścianach toalet publicznych.
– Sławojka kojarzy się również z przyrodą i naturą, czyli ważnymi dla marki Velvet wartościami. U osób starszych wywołuje sentymentalne skojarzenia, a dla młodych jest ciekawym prototypem współczesnych toitoi. Większość podobnych produktów reklamowana jest w nowoczesnych łazienkach. My użyliśmy sławojki, aby nasz przekaz przykuwał uwagę i był bardziej wyrazisty – komentuje Kinga Jasnowska-Sobula, account director i partner w agencji Communication Unlimited.
Celem reklamy jest zachęcenie konsumentów do sięgnięcia po oba produkty po każdym skorzystaniu z toalety
– Nasze produkty to całkowita zmiana standardu higieny. Tradycyjny, suchy papier toaletowy w rolce jest niewątpliwie niezawodny i skuteczny. Połączenie go z produktem nawilżanym zapewnia jednak nieporównywalny efekt. Przynosi jednocześnie uczucie natychmiastowej świeżości, czystości i komfortu w każdych warunkach – przekonuje Aneta Lipińska, brand manager Velvet Care.
Najnowsza kampania ruszyła 4 maja. Jest obecna w digitalu, na najbardziej popularnych portalach informacyjnych, sprzedażowych, tematycznych oraz lifestyle’owych oraz w social mediach (Facebook, Instagram i TikTok).
Za strategię kampanii, koncepcję, kreację, realizację oraz zakup mediów odpowiada agencja Communication Unlimited.
- 1