0 2 0 20.11.2023Powstała nowa agencja komunikacji RedRaccoonRozpoczęła działalność agencja komunikacji RedRaccoon. Założona w Warszawie przez Aleksandrę Bobkowską i Krzysztofa Rygla agencja będzie działać na styku technologii, biznesu i popkultury.
1 1 0 20.11.2023Bożonarodzeniowa kampania marki E.WedelRozpoczęła się bożonarodzeniowa kampania pod hasłem „Wedel. Z przyjemnością”. Spot bazuje na wpadającej w ucho świątecznej melodii, opowiada o radości z bycia razem i prezentuje znane produkty z portfolio marki.
6 1 0 20.11.2023Świąteczne kampanie reklamowe PlusaRuszyły nowe kampanie reklamowe Plusa na Gwiazdkę. Promują dwa abonamenty w cenie jednego, drugi smartfon w prezencie oraz smartfony w ratach 0%.
0 9 0 20.11.2023Marka Resibo z muralem i reklamą DOOH 3DPolska marka kosmetyczna Resibo rozpoczęła kampanię wizerunkową „You make beauty. We care”. Wykorzystuje w niej reklamę outdoorową.
0 1 0 20.11.2023Święto kreatywności w Warszawie – konferencja Imagination Day Cannes Lions 2023Imagination Day to międzynarodowa konferencja dla branży kreatywno-marketingowej, która obędzie się 23–24 listopada w Warszawie. To już dziesiąta, jubileuszowa edycja wydarzenia, gromadzącego najbardziej kreatywne umysły w branży.
0 5 0 20.11.2023Osoby 45+ doceniają technologię bardziej niż młodsi Polacy – badanie INGNajbardziej pozytywnie nastawieni do technologii są Polacy po 45. roku życia. Możliwe, że osoby pamiętające czasy sprzed internetu najbardziej doceniają to, o ile łatwiej jest im teraz załatwiać różne sprawy. Jednak nawet technosceptycy nie odstają znacząco pod względem korzystania z nowoczesnych rozwiązań. Tak wynika z przeprowadzonego na zlecenie ING Banku Śląskiego badania opinii na temat stosunku Polaków do technologii.
0 1 0 20.11.2023Polacy nie płacą rachunków na czas i coraz rzadziej czują się z tego powodu winni – raport IntrumJak wygląda stan naszych finansów po wielu miesiącach funkcjonowania w rzeczywistości, która została zdominowana przez rekordowo wysoką inflację i równie wysokie stopy procentowe? Tylko 26% ankietowanych konsumentów deklaruje, że te zjawiska nie wpłynęły negatywnie na ich finanse.
0 1 0 19.11.2023Apple i IBM wstrzymują reklamy na X po antysemickim tweecie Elona MuskaApple zawiesiło reklamy na platformie społecznościowej Elona Muska, X (dawnym Twitterze), po tym jak okazało się, że przekaz znalazł się obok treści ekstremistycznych. Podobne decyzje podjęły IBM, Disney i wytwórnia filmowa Lionsgate.
1 1 0 19.11.2023Dove i Open Source Afro Hair Library stworzyły przewodnik po kodowaniu afrykańskich włosów w grachMarka Dove i artyści z Open Source Afro Hair Library chcą rozwiązać problem niedostatecznej reprezentacji naturalnych fryzur czarnoskórych w grach. Stworzyli Code my Crown, czyli przewodnik dla programistów i deweloperów, pokazujący jak realistycznie przedstawiać takie fryzury.
1 4 0 18.11.2023„Wyjątkowe Święta Bożego Narodzenia” – reklama LidlaNa wszystkie rynki swojej działalności sieć Lidl przygotowała spot o świątecznych przygodach zręcznego szopa, który pomógł doręczyć zgubiony gwiazdkowy upominek.