Marka The Singleton w kampanii „Good taste connects. Singleton connects” prowadzi wywiady z ludźmi świata kultury i sztuki - Marketing przy Kawie
Marka The Singleton w kampanii „Good taste connects. Singleton connects” prowadzi wywiady z ludźmi świata kultury i sztuki
  • 1
  • 5
12.10.2021

Marka The Singleton w kampanii „Good taste connects. Singleton connects” prowadzi wywiady z ludźmi świata kultury i sztuki

W październiku ruszyła kampania „Good taste connects. Singleton connects” marki whisky single malt należącej do Diageo. Celem jest pokazanie, że mimo wielu różnic łączy nas zamiłowanie do dobrego smaku i to właśnie nim często kierujemy się w życiu. W ramach akcji powstała seria wywiadów z ludźmi kultury i sztuki.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55736 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

12 października 2021

11 października 2021

  • 0
  • 2
  • 0
11.10.2021

Usługa Kup teraz, zapłać później buduje zaufanie konsumentów do e-sklepów – wynika z badania Klarny

Polska jest jednym z najszybciej rosnących rynków e-commerce na świecie. Mimo to konsumenci wciąż najczęściej proszeni są o zapłatę z góry za zakupy online, co stwarza bariery dla kupujących – wynika z badania Klarny. 69% Polaków twierdzi, że miałoby większe zaufanie do sprzedawców, gdyby ci oferowali opcję Kup teraz, zapłać później (BNPL). Podobna liczba respondentów (62%) deklaruje, że dzięki dostępowi do takiej opcji płatności szybciej powtórzyłaby zakupy u danego sprzedawcy.

  • 0
  • 1
  • 0
11.10.2021

Raport „e-Commerce w regionach Polski”: sklepów internetowych najszybciej przybywa na Podlasiu

Według danych z KRS polski rynek e-commerce najdynamiczniej rozwijał się wcale nie w czasie pandemii, ale w 2019 r. Liczba zarejestrowanych sklepów internetowych wzrosła wtedy o 26,5 proc. Obecnie najszybciej przybywa ich w województwie podlaskim – na koniec września 2021 było ich o 22 proc. więcej niż w grudniu 2020 r. Jednak tempo rozwoju rynku to nie wszystko. 80 proc. wszystkich e-sklepów w Polsce ma kłopoty finansowe.