Marka The Singleton w kampanii „Good taste connects. Singleton connects” prowadzi wywiady z ludźmi świata kultury i sztuki
  • 1
  • 5
12.10.2021

Marka The Singleton w kampanii „Good taste connects. Singleton connects” prowadzi wywiady z ludźmi świata kultury i sztuki

W październiku ruszyła kampania „Good taste connects. Singleton connects” marki whisky single malt należącej do Diageo. Celem jest pokazanie, że mimo wielu różnic łączy nas zamiłowanie do dobrego smaku i to właśnie nim często kierujemy się w życiu. W ramach akcji powstała seria wywiadów z ludźmi kultury i sztuki.

Ambasadorami projektu są Matteo Brunetti, twórca kulinarny polsko-włoskiego pochodzenia oraz Kara Becker, dziennikarka kultury pisząca m.in. dla magazynów „Vogue” czy „Zwierciadło”. Wspólnie poprowadzą oni serię wywiadów z osobami ze świata kultury i sztuki. Pierwszy odcinek z Michałem Żebrowskim jest już dostępny na platformie YouTube.

Seria „Good taste connects. Singleton connects” zakłada emisję sześciu odcinków, w których Matteo Brunetti oraz Kara Becker przeprowadzą wywiady z osobami ze świata kultury i sztuki. Dowiedzą się, jak znani polscy aktorzy, designerzy czy dziennikarze postrzegają i rozumieją dobry smak. Przy okazji pojawi się wiele historii niedostępnych wcześniej na łamach mediów. Podczas rozmów nie zabraknie dań autorstwa Matteo Brunettiego przygotowanych specjalnie dla gości oraz whisky The Singleton.

Widzowie w ramach serii będą mogli zobaczyć, jak w łatwy sposób serwować whisky zarówno w formie koktajli, jak i klasycznie oraz jak łączyć ją z jedzeniem. Dla miłośników gotowania, lecz także dla okazjonalnych gospodarzy domowych spotkań, Brunetti na swoim profilu na Instagramie będzie prezentował przepisy na dania, które przygotowuje dla gości.

Gościem pierwszego odcinka jest Michał Żebrowski, aktor oraz dyrektor Teatru 6. Piętro w Warszawie. Podczas rozmowy zdradził nie tylko, co myśli o dobrym smaku, lecz także opowiedział, gdzie czuje się najlepiej, co sprawia, że odpoczywa oraz co było jego największym przeżyciem scenicznym w życiu.

Wywiady emitowane będą na platformie YouTube. Emisja kolejnego odcinka, w którym gościem będzie Agnieszka Więdłocha, nastąpi 23 października. W ramach serii ukażą się również rozmowy m.in. z Aleksandrą Kwaśniewską, Mariką Jóźwiak i Tomaszem Raczkiem.

Koncept kreatywny oraz komunikacja projektu „Good taste connects. Singleton connects” – agencja MSL Group.

  • 5
The Singleton

Kampania „Good taste connects. Singleton connects” marki The Singleton

12 października 2021

11 października 2021

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
11.10.2021

Usługa Kup teraz, zapłać później buduje zaufanie konsumentów do e-sklepów – wynika z badania Klarny

Polska jest jednym z najszybciej rosnących rynków e-commerce na świecie. Mimo to konsumenci wciąż najczęściej proszeni są o zapłatę z góry za zakupy online, co stwarza bariery dla kupujących – wynika z badania Klarny. 69% Polaków twierdzi, że miałoby większe zaufanie do sprzedawców, gdyby ci oferowali opcję Kup teraz, zapłać później (BNPL). Podobna liczba respondentów (62%) deklaruje, że dzięki dostępowi do takiej opcji płatności szybciej powtórzyłaby zakupy u danego sprzedawcy.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
11.10.2021

Raport „e-Commerce w regionach Polski”: sklepów internetowych najszybciej przybywa na Podlasiu

Według danych z KRS polski rynek e-commerce najdynamiczniej rozwijał się wcale nie w czasie pandemii, ale w 2019 r. Liczba zarejestrowanych sklepów internetowych wzrosła wtedy o 26,5 proc. Obecnie najszybciej przybywa ich w województwie podlaskim – na koniec września 2021 było ich o 22 proc. więcej niż w grudniu 2020 r. Jednak tempo rozwoju rynku to nie wszystko. 80 proc. wszystkich e-sklepów w Polsce ma kłopoty finansowe.