Marka Phlov by Anna Lewandowska obsługiwana przez Big Picture
  • 0
  • 1
27.04.2022

Marka Phlov by Anna Lewandowska obsługiwana przez Big Picture

Phlov by Anna Lewandowska wybrała do obsługi Big Picture. Współpraca rozpoczęła się w kwietniu i dotyczyć będzie obszaru PR uzupełnionego działaniami z zakresu influencer marketingu.

Marka Phlov po raz pierwszy powierza swoją komunikację agencji PR. Marka premierę miała w 2019 r. Współpraca została nawiązana w wyniku rekomendacji, na czas nieokreślony.

Współpraca pomiędzy agencją Big Picture a Phlov uwzględnia stworzenie długofalowej strategii PR oraz bieżącą obsługę projektu, w tym relacje z mediami, działania z influencerami oraz te związane z wprowadzeniem nowych produktów. Agencji powierzono również całościowy nadzór nad współpracami kreatywnymi z mediami.

Za opiekę nad marką odpowiada Monika Roth, senior consultant, kierująca praktyką beauty w ramach działu lifestyle. Zespół pracujący dla Phlov to: Justyna Majka (PR consultant) oraz Agnieszka Kopańska (junior PR consultant).

  • 1
Marka Phlov by Anna Lewandowska obsługiwana przez Big Picture

Big Picture prowadzi PR marki Phlov by Anna Lewandowska

27 kwietnia 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.04.2022

Polacy szturmują second handy – badanie Less Group

Blisko 70 proc. Polaków kupuje ubrania w sklepach typu second hand – wynika z badania „Moda na second handy”, przeprowadzonego przez Less Group. Na takie zakupy decyduje się coraz więcej młodych osób, a prawie połowa wszystkich respondentów kupuje odzież z drugiego obiegu raz lub kilka razy w miesiącu. Second handy najmocniej kojarzą się Polakom z „perełkami”, a odzież z drugiej ręki wybierają coraz częściej z powodów związanych z ekologią.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.04.2022

Czy konflikt w Ukrainie będzie miał wpływ na nasze codzienne życie? 42 proc. Polaków bardzo się tego obawia

Wraz z powszechnie poprawiającą się sytuacją covidową od początku roku coraz wyraźniej poprawiały się też nastroje konsumentów. Deklarowali oni mniejsze obawy w różnych obszarach codziennej aktywności. Dynamikę tego trendu wyhamowała napaść Rosji na Ukrainę. Jak wynika z przeprowadzonej pod koniec marca edycji badania „Global State of the Consumer Tracker” Deloitte, tylko 4 proc. ankietowanych Polaków nie obawia się, że wojna będzie miała wpływ na ich codzienne życie. Jednocześnie pytani wyraźnie spodziewają się związanego z nią wzrostu cen. Na wysokim poziomie utrzymują się też wskazania dotyczące niepokoju w zakresie sytuacji politycznej.